توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه همه مسئولان است

به گزارش جام پارسی، نشست مشترک مسئولان دیوان محاسبات و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در محل این اداره کل برگزار گردید.

توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه همه مسئولان است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا مهر 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان 30 بهمن ماه 98 در این نشست با بیان اینکه صنعت گردشگری نقش بسزایی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد دارد، اظهار کرد: توسعه این صنعت نیازمند توجه همه مسئولان است.

او با عنوان اینکه با اتمام پروژه های نیمه تمام گردشگری شاهد تحول در حوزه زیرساخت های گردشگری استان خواهیم بود، گفت: تکمیل پارک آبی و تله کابین یاسوج از مهم ترین برنامه های اداره کل در سال جدید است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نظارت بر اجرای دقیق پروژه های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را از برنامه های جدی این اداره کل مطرح کرد و توضیح داد: از سرمایه گذاران واقعی در حوزه گردشگری با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

اسماعیل کیهان مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گردشگری از محورهای اصلی توسعه استان است، توضیح داد: برای توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

او اضافه کرد: توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برطرف بیکاری را به همراه دارد.

کیهان توضیح داد: افزایش زیرساخت های گردشگری در جذب گردشگر داخلی و خارجی نقش بسزایی دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 336

به "توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه همه مسئولان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه همه مسئولان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید