تله کابین صفه اصفهان؛ تفریحی کوهستانی و هیجان انگیز

به گزارش جام پارسی، اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می نمایند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری سخت است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش دنیا، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند. شهر زیبای اصفهان علاوه بر شمار بسیار زیاد آثار تاریخی، مکان های تفریحی بسیاری نیز دارد. از جمله این مکان های تفریحی تله کابین صفه اصفهان است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

تله کابین صفه اصفهان؛ تفریحی کوهستانی و هیجان انگیز

تله کابین صفه اصفهان ، تله کابینی بر فراز شهر اصفهان است که در تفرجگاه کوهستانی صفه قرار گرفته است. این تله کابین دارای دو خط می باشد؛ نقطه شروع خط اول در کنار بولینگ صفه و ایستگاه پایانی آن گردنه باد نام دارد. شما راستا 1900 متری خط اول را در حالی طی می کنید که منظره ها زیبای کوهستان، بام اصفهان و منظره ها طبیعی چشم نوازی از شهر پیش روی شما قرار دارند.

در ایستگاه گردنه باد، دمای هوا خنک تر از پای کوه است و همین امر موجب می گردد تا در تابستان ها بسیاری به آن مراجعه نمایند. امکانات رفاهی نیز در این ایستگاه مهیاست و خاطره ای خوش را برای مراجعان خلق می نماید. خط دو تله کابین صفه اصفهان، از گردنه باد شروع می گردد و بعد از طی 800 متر، شما را تا قله کوه صفه می برد و به قلعه تاریخی شاهدژ (یکی از دیدنی های تاریخی مجموعه صفه) می رساند.

علاوه بر این امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، شهربازی ویژه بچه ها و بزرگسالان و مرکز بولینگ اصفهان با ظرفیت 10خط بازی جهت اوقات فراغت بازدیدنمایندگان در ایستگاه های تله کابین موجود است. با استفاده از این تله کابین می توان تا ارتفاع 320 متری کوه صفه بالا رفته و نمای زیبایی از شهر اصفهان را به دیدن نشست.

خوب است بدانید که مجموعه تفریحی صفه علاوه بر تله کابین امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری دارد که می توانند یک روز کامل را به خودشان اختصاص دهند؛ مثل شهربازی، بولینگ، زیپ لاین، دیدنی های تاریخی و … .

آدرس : ایران، اصفهان، بلوار شهدای صفه، بلوار تله کابین، مجموعه تفریحی کوه صفه اصفهان

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 16:00 الی 22:00 - پنج شنبه، آدینه و روزهای تعطیل از ساعت 10:00 الی 22:00

شماره تماس: 031-36759011-14

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1810

به "تله کابین صفه اصفهان؛ تفریحی کوهستانی و هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله کابین صفه اصفهان؛ تفریحی کوهستانی و هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید