برگزاری غیر حضوری مدارس تا دو هفته آینده

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان، گفت: با توجه به اینکه سه شهرستان استان در شرایط قرمز قرار دارند باید تا دو هفته آینده مدارس آموزش ها را به صورت غیرحضوری برگزار نمایند.

برگزاری غیر حضوری مدارس تا دو هفته آینده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

بهمن مرادنیا امروز(12 مهرماه) در جلسه ستاد کرونا، اظهار کرد: با توجه به گزارش های دانشگاه علوم پزشکی در راستای فرایند افزایشی مبتلایان به کرونا در استان، سلامت مردم درخطر جدی قرارگرفته است.

وی از مردم استان درخواست کرد که در این شرایط احتیاج است اصول بهداشتی را همچنان رعایت نمایند چراکه اگر این فرایند افزایشی کنترل نگردد در آینده نزدیک شاهد تعطیلی مشاغل خواهیم بود و از این مهم تر با مرگ ومیر افراد بیشتری روبرو می شویم.

استاندار کردستان، بیان نمود: متأسفانه مردم استان نسبت به بیماری کرونا طی چند هفته گذشته بسیار بی تفاوت شده اند لذا ضرورت دارد به طورجدی مسائل ذکرشده درزمینهٔ پیشگیری را رعایت نمایند.

مرادنیا ذکر کرد: همه اصناف به ویژه ادارات و پاساژها، افراد بدون ماسک حق ورود و خروج را نداشته باشند همچنین سرویس های ادارات دولتی و شرکت ها باید این مهم را مدنظر قرار دهند چراکه رعایت نکردن و عدم استفاده از ماسک موجب افزایش کرونا شده و سلامت عموم مردم به خطر می افتد.

وی بیان کرد: نباید با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی اجازه دهیم شرایط دو ماه پیش در استان اتفاق بیفتد و با توجه به اینکه سه شهرستان استان در شرایط قرمز قرار دارند باید تا دو هفته آینده مدارس آموزش ها را به صورت غیرحضوری برگزار نمایند.

استاندار کردستان همچنین گفت: روستاهای عظیم و خوابگاه های شبانه روزی آموزش ها به صورت غیر حضور باشد اما در سایر روستاها به دلیل نبود دسترسی به اینترنت مدارس حضوری برگزار گردد.

مرادنیا اضافه نمود: سالن های مراسم، نماز آدینه، آرامستان ها کاملاً طی این دو هفته باید تعطیل شوند.

وی در مورد توزیع و قیمت ماسک نیز گفت: باید قیمت ماسک مناسب باشد که همه افراد بتوانند آن را خریداری نمایند.

استاندار کردستان به بازگشایی پارک جنگلی آبیدر اشاره نمود و اضافه نمود: به دلیل تراکم جمعیت در پارک کودک ضرورت دارد پارک جنگلی آبیدر باز گردد.

مرادنیا همچنین در مورد تعطیلی کافه ها در سطح استان اشاره و بیان نمود: تا حد امکان نباید مشاغل را به تعطیلی کشاند، لذا کافه هایی که اصول بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت می نمایند باید اجازه فعالیت به آن ها داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 889

به "برگزاری غیر حضوری مدارس تا دو هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری غیر حضوری مدارس تا دو هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید