برپایی مراسم شب یلدا در خانه اتحادیه

به گزارش جام پارسی، ضرغامی درباره برنامه مدیریت شهری برای برپایی مراسم شب یلدا در خانه اتحادیه و زمان افتتاح این خانه توضیحاتی داد.

برپایی مراسم شب یلدا در خانه اتحادیه

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیبای سازی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح آخرین شرایط خانه اتحادیه و برنامه مدیریت شهری برای برگزاری مراسم شب یلدا در این مکان، گفت: ما در مدیریت شهری در باب خانه اتحادیه جلسه های متعددی را برگزار کردیم و تصمیم بر آن شد تا برای شب یلدا مراسم ویژه ای در این مکان (خانه اتحادیه) برای شهروندان داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان زیبای سازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا خانه اتحادیه در شب یلدا به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد توضیح داد: در حال آنالیز این موضوع در مدیریت شهری هستیم و نظرهایی نیز مبنی بر این که خانه اتحادیه همزمان با دهه فجر افتتاح گردد مظرح است ولی باید گفت این امکان نیز وجود دارد که مراسم ها در خانه اتحادیه از شب یلدا تا دهه فجر به تناوب ادامه پیدا کند.

گردشگران به دنبال سکونت در مکان های خاطره ساز / خانه اتحادیه نباید تک بعدی مدیریت گردد

ضرغامی ادامه داد: آنالیز زمان دقیق افتتاح خانه اتحادیه درمدیریت شهری ادامه دارد و ما منتظر تصمیم گیری آقای حناچی شهردار تهران برای مشخص زمان افتتاحیه خانه اتحادیه هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 282

به "برپایی مراسم شب یلدا در خانه اتحادیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی مراسم شب یلدا در خانه اتحادیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید