ببینید؛ تریلر 13 دقیقه ای گیم پلی Assassins Creed Shadows عالی است

به گزارش جام پارسی، بازی اساسینز کرید سایه ها (Assassins Creed Shadows) در این مدت سر و صدای زیادی به پا نموده است. شرکت یوبیسافت تمام کوشش خود را نموده تا این بازی را بیشتر محبوب نموده و هواداران اساسینز کرید را دوباره به سمت این مجموعه جذب کند. مخصوصاً اینکه حدود 3 سال از عرضه آخرین بازی اصلی اساسینز کرید گذشته و بازی میراژ (Mirage) هم که سال گذشته عرضه شد، عملکرد خوبی نداشت.

ببینید؛ تریلر 13 دقیقه ای گیم پلی Assassins Creed Shadows عالی است

در تریلر تازه بازی سایه ها ما شاهد دنیای بازی و گیم پلی آن هستیم. از طرفی نشان داده شده که بازی اساسینز کرید همچنان اصالت خود را حفظ نموده و یوبیسافت تمام کوشش خود را نموده تا بازی سایه ها برای هواداران حس آشنایی داشته باشد. در کنار همه این موارد یکی از نکات بسیار جالب این بود که یوبیسافت خاطرنشان کرد در ادامه سال بازی سایه ها برای پلتفرم آیپد هم عرضه خواهد شد.

شرکت یوبیسافت با شرکت اینتل در ساخت بازی اساسینز کرید سایه ها همکاری نموده تا این بازی رجحانن عملکرد را داشته باشد. بازی سایه ها با استفاده از آخرین نسخه Anvil ساخته شده و به همین علت برای اجرا شدن روی پردازنده های نسل 14 اینتل بسیار مناسب است. از طرفی این عملکرد بهینه روی پردازنده اصلی باعث می گردد تا این بازی فشار کمتری به کارت گرافیکی آورده و در آن زمینه هم بهتر عمل بکند.

در تریلری که منتشر شده ما شاهد یک قلعه به نام Fukuchiyama هستیم. در این قلعه دو کرکتر اصلی یعنی نائوئه (Naoe) و یاسوکه (Yasuke) در حال یافتن یک دشمن هستند. این تریلر نشان می دهد که ارتباط میان دو کرکتر اصلی چگونه است و این دو شخصیت یکدیگر را به چه حالت کامل می نمایند. هر دو کرکتر ویژگی خاص خود را برای مبارزه داشته که آن را برای سبک خاصی از بازی مناسب می نماید. با پیشرفت در بای کاربران می توانند به صورت کاملاً آزادانه میان این دو کرکتر جابجا شده و از ویژگی های خاص هر کدام در مراحل خاص استفاده نمایند.

نائوئه به طور کامل یک شینوبی را به کاربران نشان می هد. او توانایی استفاده از گرپل هوک (Grapple Hook) را داشته و سرعت بسیار بالایی دارد. از طرفی نائوئه یک هیدن بلید (Hidden Blade) مخصوص داشته که قابلیت های بسیار به او در زمینه از بین بردن دشمنان می دهد. نکته اینجاست که در مبارزات تن به تن نائوئه نسبتاً ضعیف است ولی سرعت بسیار بالایی دارد. همینطور اینکه در دفع ضربات مهارت بسیار زیادی داشته و می تواند به رجحانن نحو از محیط برای مبارزه استفاده کند.

یاسوکه برای مبارزات تن به تن و نزدیک ساخته شده است. او یک ساختار بسیار قدرتمند و قوی داشته که باعث می گردد به راحتی نسبت به دشمنان رجحان داشته باشد. همینطور اینکه یاسوکه به ابزار و سلاح های سامورایی ها تسلط بسیاری داشته و در نتیجه عملکرد خوبی در مبارزات دارد. نکته اینجاست که یاسوکه هم می تواند از کاتانا (Katana) استفاده کند و هم می تواند بدون سلاح مبارزه کند. همین موضوع باعث شده تا یاسوکه در مبارزات تن به تن گزینه بهتری نسبت به نائوئه باشد. با این حال اگر شما از هواداران اساسینز کرید هستید، یاسوکه فاصله زیادی با اصالت این مجموعه دارد.

یکی از نکات مثبت بازی اساسینز کرید سایه ها سیستم جاسوسی است. به این شکل که شما چندین جاسوس داشته و می توانید آن ها را به سطح شهر برای اکتشاف بفرستید. نکته اینجاست که این سیستم جاسوسی بحث اینکه شما به یک منطقه رفته و از برج بالا بروید تا آن را کشف کنید را به طور کامل از بین برده است. در نتیجه دیگر کاربران نیازی به این کار ندارند و به راحتی از سیستم جاسوسی خود برای اکتشاف استفاده خواهند کرد.

بازی اساسینز کرید سایه ها در تاریخ 25 آبان (15 نوامبر) برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی برای سیستم عامل مک نیز در دسترس قرار خواهد گرفت و نکته جالب اینجاست که یوبیسافت برنامه دارد تا آن را برای آیپد هم عرضه کند. اینکه در چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد هنوز معین نیست ولی یک پیشرفت بسیار جالب در گیمینگ روی تبلت خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1403 بروزرسانی: 26 خرداد 1403 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1972

به "ببینید؛ تریلر 13 دقیقه ای گیم پلی Assassins Creed Shadows عالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر 13 دقیقه ای گیم پلی Assassins Creed Shadows عالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید