انگیزه زیادی در تیم ملی دارم، تمرکزمان روی بازی با هنگ کنگ است

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، مهدی قایدی در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام تمرکزمان روی بازی با هنگ کنگ است. بازیکنان آرامش خوبی دارند. بین بازیکنان رفاقت وجود دارد و با روحیه خوب به مسابقات می رویم.

انگیزه زیادی در تیم ملی دارم، تمرکزمان روی بازی با هنگ کنگ است

وی در مورد اینکه تنها نماینده استقلال در تیم ملی است، توضیح داد: اولین حضورم در تیم ملی در یک تورنمنت رسمی است. انگیزه زیادی دارم. امیدوارم با پیراهن مقدس تیم ملی طرفداران را شاد کنم.

مهاجم استقلال که با برنامه شبهای فوتبالی صحبت می کرد، در مورد ترافیک خط حمله تیم ملی و اینکه آیا فکر می نماید به او فرصت بازی می رسد؟ تاکید نمود: هدفمان صعود از این مرحله است. ان شاءالله با 4 برد روز 25 خرداد مردم و خودمان را راضی کنیم. به هر حال انگیزه هایم را حفظ می کنم. اگر بازی به من برسد سعی می کنم قدر پیراهن تیم ملی را بدانم. از مردم می خواهم ما را دعا نمایند و تیم ملی را تنها نگذارند.

قایدی در خاتمه درباره شرایط آب و هوایی جزیره کیش گفت: من به این هوا عادت دارم ولی برای بازیکنان دیگر، سخت بود. هوای بحرین بدتر است ولی به این چیزها فکر نمی کنیم. تمرکزمان روی بازی ها است و می خواهیم با چهار برد به ایران برگردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1372

به "انگیزه زیادی در تیم ملی دارم، تمرکزمان روی بازی با هنگ کنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه زیادی در تیم ملی دارم، تمرکزمان روی بازی با هنگ کنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید