انگلیس و اوکراین پیروز شدند، روسیه بازنده شد

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: دور چهارم رقابت های مرحله انتخابی جام ملت های اروپای سال 2016 فرانسه با پیروزی تیم های ملی انگلیس و اوکراین پیگیری شد.

انگلیس و اوکراین پیروز شدند، روسیه بازنده شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای مرحله انتخابی یورو 2016، امشب پنج ملاقات در گروه های C، E و G برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم ملی انگلیس، در استادیوم ومبلی لندن و در شب سه رقمی شدن تعداد بازی های ملی کاپیتان خود، وین رونی پیروز شد میهمان خود اسلوونی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

در این ملاقات وین رونی در صدمین بازی ملی خود در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی و دنی ولبک دو بار در دقایق 65 و 72 برای سه شیر گلزنی کردند و تنها گل میهمان را جوردن هندرسون، مدافع انگلیس که در دقیقه 57 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، به ثمر رساند.

انگلیس با این پیروزی 12 امتیازی شد و صندلی خود را در صدر جدول رده بندی گروه E تثبیت کرد. در دیگر ملاقات این گروه سن مارینو برابر میهمان خود استونی به تساوی بدون گل رضایت داد.

در دیگر بازی مهم امشب از گروه C اوکراین در خانه لوکزامبورگ با نتیجه 3 بر صفر به فزونی رسید که در این بازی آندری یارمولنکو سه بار در دقایق 33 و 53 و 56 گلزنی کرد. اوکراین با این پیروزی 9 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

در گروه G نیز تیم ملی روسیه در خانه اتریش با یک گل تن به شکست داد که تنها گل این بازی را روبین اوکوتیه در دقیقه 73 به ثمر رساند. در دیگر ملاقات این گروه لیختن اشتاین با یک گل از سد میزبان خود مولداوی گذشت. تک گل این بازی را فرانتس بورگ می یر در دقیقه 74 به ثمر رساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 335

به "انگلیس و اوکراین پیروز شدند، روسیه بازنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس و اوکراین پیروز شدند، روسیه بازنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید