انتقال منابع کتابخانه مجتمع فرهنگی به باغ شایگان مهاباد (معماری ویلا مدرن)

به گزارش جام پارسی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهاباد گفت: بعد از چند بار تغییر، مقدمات انتقال کتابخانه مجتمع فرهنگی به باغ شایگان به مراحل نهایی رسیده است.

انتقال منابع کتابخانه مجتمع فرهنگی به باغ شایگان مهاباد (معماری ویلا مدرن)

جهت دریافت خدمات معماری ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

چیا قادری رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهاباد با اعلام خبر انتقال منابع کتابخانه مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجتمع فرهنگی شهرداری مهاباد گفت: این انتقال به دلیل کمبود فضا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نزدیکی 2 کتابخانه شیخ شلتوت و مجتمع فرهنگی و بعلاوه وجود اعضای مشترک در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه ای با شهرداری مهاباد برای انتقال منابع کتابخانه ای مجتمع فرهنگی امضا شده که طی آنالیز های اجرا شده از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تنها یکی از بند های این تفاهم نامه باید اصلاح گردد.

قادری با بیان اینکه در یکی از بند های تفاهم نامه، بازه زمانی 15 سال اعلام شده و تهران خواهان ذکر بند تا زمان برطرف احتیاج به جای بازه زمانی 15 سال است، ابراز امیدواری کرد با مساعدت اعضای شورای شهر و شهردار، این بند نیز اصلاح گردد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهاباد گفت: انتقال کتابخانه به مراحل پایانی رسیده است و با اصلاح تفاهم نامه مقدمات استقرار کتابخانه در محل نو فراهم می گردد.

وی اضافه کرد: ساختمانی که مقرر است کتابخانه مجتمع فرهنگی به آن انتقال یابد، قرائتخانه شهرداری مهاباد است که به ارشاد تحویل شده، اما فقط به دلیل کار های تعمیراتی از طرف شهرداری و کار های اداری از طرف اداره ارشاد در مراحل نهایی است.

خبرنگاران مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1795

به "انتقال منابع کتابخانه مجتمع فرهنگی به باغ شایگان مهاباد (معماری ویلا مدرن)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال منابع کتابخانه مجتمع فرهنگی به باغ شایگان مهاباد (معماری ویلا مدرن)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید