امامعلی: حتی یک بار هم عصبانیت فرکی را ندیدم، باید دست پر از تبریز برگردیم

به گزارش جام پارسی، فراز امامعلی، مهاجم تیم فوتبال پیکان با ابراز رضایت از کار کردن با حسین فرکی گفت که حتی یک بار هم عصبانیت این مربی را ندیده است.

امامعلی: حتی یک بار هم عصبانیت فرکی را ندیدم، باید دست پر از تبریز برگردیم

فراز امامعلی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره جدایی حسین فرکی از پیکان گفت: حسین آقا مربی زحمت کشی است و یک تیم خیلی خوب برای پیکان بست. من حتی یک بار هم عصبانیت این مربی را ندیدم. فرکی انسان شکیبا و محترمی است. به هرحال شرایط طوری پیش رفت که ما نتایج دلخواه مان را نگرفتیم و آقای فرکی هم در نهایت جدا شد. من برای این مربی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی در خصوص انتخاب ویسی به عنوان سرمربی جدید پیکان خاطر نشان کرد: امیدوارم با آمدن مربی جدید شرایط تیم ما بهتر گردد. فکر می کنم یکی از مسائل پیکان مسائل روحی و روانی بازیکنان است و حضور ویسی می تواند شرایط را برای تیم ما تغییر دهد. این درست است که پایین جدول هستیم، ولی اصلاً به سقوط فکر نمی کنیم. ما تیم خوبی داریم و با چند نتیجه خوب خودمان را بالا می کشیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره ملاقات تیمش مقابل ماشین سازی در هفته نوزدهم لیگ برتر توضیح داد: ماشین سازی برای ما همواره تیم خوش یمنی است و امیدوارم مثل بازی رفت برنده از زمین بیرون بیاییم. ما احتیاج به برد داریم و باید دست پر از تبریز برگردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 417

به "امامعلی: حتی یک بار هم عصبانیت فرکی را ندیدم، باید دست پر از تبریز برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامعلی: حتی یک بار هم عصبانیت فرکی را ندیدم، باید دست پر از تبریز برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید