اعلام نحوه حضور کارمندان استان مرکزی در محل کار در 11 فروردین

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/مرکزی معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: با توجه به ممنوعیت تردد خودروها در روز 11 فروردین تصمیمات لازم جهت حضور کارمندان استان در محل کار اتخاذ شد.

اعلام نحوه حضور کارمندان استان مرکزی در محل کار در 11 فروردین

زهرا آخانی در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به ممنوعیت تردد خودروها در روز 11 فروردین، مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای شورای اداری استان مرکزی، اسامی، شماره پلاک و نام مالک خودرو کارمندانی که باید در محل کار حضور یابند را حداکثر تا سرانجام وقت اداری روز یازدهم فروردین به وسیله اتوماسیون اداری به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اعلام نمایند.

وی با اشاره به اینکه این معاونت اطلاعات اعلام شده از ادارات را جمع بندی و جهت اطلاع در اختیار پلیس هدایت و رانندگی قرار می دهد، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ها نیز اسامی و پلاک خودرو را به فرمانداری مرتبط اعلام نمایند.

آخانی اضافه نمود: برای واحدهای تولیدی نیز هر واحد همانند دستگاه های اجرایی باید اطلاعات را به فرمانداری مربوطه اعلام کند.

به گفته وی با توجه به عدم اعلام اسامی و پلاک هایی که صبح فردا باید راهی محل کار شوند، صبح 11 فروردین پلاک خودروهای عبوری در شهر توسط پلیس ثبت شده و پس از جمع آوری اطلاعات اعلامی توسط مدیران، پلاک های ثبت شده با اطلاعات اعلامی تطابق داده می گردد و در صورت اثبات تردد غیر مجاز، جریمه اعمال می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 575

به "اعلام نحوه حضور کارمندان استان مرکزی در محل کار در 11 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نحوه حضور کارمندان استان مرکزی در محل کار در 11 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید