تور ترکیه: از سرگیری مجدد پروازهای ایران و ترکیه

به گزارش جام پارسی، سازمان هواپیمایی کشوری رسما اعلام کردکه بعد از تغییر شرایط، و آرام شدن شرایط در کشور ترکیه، پروازهای ایرلاین ها دوباره به مقصد ترکیه برقرار شده است.

تور ترکیه: از سرگیری مجدد پروازهای ایران و ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

رضا جعفرزاده - مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری - گفت :

با توجه به این که در طول ساعات گذشته شرایط کشور ترکیه به ثباتی نسبی رسیده به نظر می رسد مسئله ای برای ادامه پروازها وجود ندارد و از این رو ایرلاین های داخلی می توانند پروازهای خود به مقصد ترکیه را ادامه دهند .

وی از مسافران خواست برای تعیین شدن شرایط دقیق پروازشان به مقصد ترکیه با ایرلاین های مربوطه در تماس باشند و به شکل دقیق زمان سفرشان را تعیین نمایند.

در پی کودتای نافرجام ارتش ترکیه در آدینه شب گذشته مسئولان صنعت هوانوردی ایران تصمیم گرفتند کلیه پروازها به مقصد ترکیه را به تعلیق دربیاورند.

در طول این دو روز تنها ایران هواپیماهای خالی را به مقصد ترکیه می فرستاد تا مسافران ایرانی به جای مانده در این کشور را بازگرداند.

تا پیش از این تصمیم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام نموده بود مسافران ایرانی تا اطلاع ثانوی اجازه سفر نو به ترکیه را ندارند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1606

به "تور ترکیه: از سرگیری مجدد پروازهای ایران و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: از سرگیری مجدد پروازهای ایران و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید