از تمرکززدایی نتیجه گرفتیم

به گزارش جام پارسی، رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه گفت: برای شناسایی استعدادهای برتر کونگ فو در استان تنها روی شهر کرمانشاه تمرکز نمی کنیم، بلکه همه شهرستان ها را مورد توجه قرار می دهیم که نتیجه آن را هم در المپیاد استعدادهای برتر دیدیم.

از تمرکززدایی نتیجه گرفتیم

منوچهرحاتمی در گفت و گو باخبرنگار خبرنگاران، کونگ فو را رشته ای فراگیر در تمام سطح استان دانست و گفت: هرچند نسبت به بعضی دیگر از رشته های رزمی مانند کاراته، تکواندو و ووشو مظلوم واقع شده ایم، اما در همه شهرستان های استان حضور داریم.

وی در ادامه بابیان اینکه یکی از سیاست های هیات کونگ فو استان تمرکززدایی و توجه به شهرستان ها است، اظهارکرد: باوجود اینکه نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه قرار گرفته، اما این دلیلی نمی گردد که همه فعالیت های خود را متمرکز در مرکز استان کنیم و از شهرستان ها غافل شویم.

رئیس هیات کونگ فو استان به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو کشور در ماه گذشته اشاره نمود و گفت: برای حضور در این المپیاد یازده ورزشکار اعزام کردیم که اکثر آنها را نوجوانان شهرستانی تشکیل می دادند و خوشبختانه بهترین نتیجه را هم دریافتد.

وی بابیان اینکه کسب مقام اول المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو ایران توسط تیم کرمانشاه یکی از نتایج تمرکززدایی این رشته در استان است، توضیح داد: تیم اعزامی کرمانشاه در این رقابت ها درحالی با کسب پنج مدال طلا و یک برنز به مقام اول رسید که تیم دوم تنها یک مدال طلا گرفت.

این مسئول بیان کرد: زمانی که می خواستیم تیم را به مسابقات المپیاد اعزام کنیم یک اردوی سه ماهه داشتیم که در این مدت اداره کل ورزش وجوانان استان برای برگزاری هرچه بهتر اردوها با یاری استانداری حمایت های اقتصادی خوبی از تیم داشتند که این امر دلگرمی ورزشکاران ما را به دنبال داشت.

حاتمی همچنین به وجود مربیان قدرتمند رشته کونگ فو در استان هم اشاره نمود و گفت: در کنار تمرکززدایی، وجود مربیانی که از قهرمانان دنیا هستند باعث شده تا کونگ فو کرمانشاه از سطح بالایی در کشور برخوردار باشد و در همه مسابقات حرفی برای دریافت داشته باشیم.

رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه از کوشش برای برگزاری مسابقات قهرمانی یکی از سبک های کونگ فو در شهر روانسر خبرداد و گفت: فدراسیون با درخواست ما برای این میزبانی موافقت نموده و منتظر صدور مجوز آن هستیم تا در آبان ماه این مسابقات را برگزار کنیم.

استان کرمانشاه حدود سه هزار ورزشکار فعال در رشته کونگ فو دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 77

به "از تمرکززدایی نتیجه گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تمرکززدایی نتیجه گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید