اروپا آماده برگزاری مسابقات تکواندو انتخابی المپیک نیست

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، بعد از برگزاری رقابتهای انتخابی المپیک در بخش قاره ای در پان امریکن، آفریقا و اقیانوسیه، رقابتهای دو قاره آسیا و اروپا با شیوع کوید -19 در دو مرحله به تعویق افتاد. در ادامه فدراسیون جهانی تکواندو اظهار داشت رقابتهای گزینشی که به تعویق افتاده می بایست تا انتها سال 2020 برگزار گردد.

اروپا آماده برگزاری مسابقات تکواندو انتخابی المپیک نیست

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اما روز گذشته اتحادیه تکواندو اروپا طی بیانیه ای گفت؛ مهمترین رویداد قبل از المپیک 2021 مسابقات انتخابی در این قاره است اما برای تکواندو اروپا مهمترین نکته این است که همه اعضای آن بتوانند در شرایط مشابه و برابر تکواندوکاران خود را برای کسب سهمیه المپیک به این رویداد مهم اعزام نمایند. در حال حاضر، به دلیل شرایط کرونا یا همان ویروس کوید -19 در قاره سبز، امکان سازماندهی این رویداد در کوتاه مدت وجود ندارد. در صورت فراهم شدن شرایط این موضوع اول به اطلاع کشورهای مختلف رسیده و سپس در خصوص برگزاری آن اقدام خواهیم کرد.

رقابتهای انتخابی در قاره اروپا ابتدا قرار بود به میزبانی ایتالیا در شهر میلان برگزار گردد اما بعد از لغو برگزاری در زمان مقرر اولیه، مسکو به عنوان میزبان جدید انتخاب شد که البته برگزاری مسابقات در این شهر هم به تعویق افتاد.

شایان ذکر است که فدراسیون جهانی در تدارک برگزاری مسابقات انتخابی در دو قاره آسیا و اروپا قبل از انتها سال 2020 است. خبرنگاران 17 مردادماه در خبری از برگزاری رقابتهای گزینشی در قاره آسیا طی روزهای 25 و 26 آبان ماه خبر داده بود که در صورت موافقت فدراسیون جهانی با تعویق مسابقات گزینشی اروپا، احتمال تعویق مسابقات در آسیا نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 853

به "اروپا آماده برگزاری مسابقات تکواندو انتخابی المپیک نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا آماده برگزاری مسابقات تکواندو انتخابی المپیک نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید