ادامه محدودیت های کرونایی سفر به آمریکا برای شهروندان غیر آمریکایی

به گزارش جام پارسی، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، ادامه محدودیت های کرونایی سفر به آمریکا برای شهروندان غیر آمریکایی مشاهده می شود.

ادامه محدودیت های کرونایی سفر به آمریکا برای شهروندان غیر آمریکایی

کاخ سفید تایید کرد که آمریکا محدودیت های سفر فعلی به این کشور را بخاطر نگرانی ها از شیوع سویه دلتای ویروس کووید-19 که قدرت سرایت بالایی دارد و بخاطر آمار رو به افزایش مبتلایان به کرونا در این موقعیت برای مسافرانی از کشورهای متعدد از جمله ایران لغو نمی کند.

این تصمیم که ابتدا از طریق رویترز گزارش شده بود، پس از یک نشست رده بالا در کاخ سفید اعلام شد. این یعنی محدودیت های بلند مدتی که از سال 2020 مانع سفر تعداد زیادی از جمعیت جهان به آمریکا میشد، در کوتاه مدت برطرف نخواهد شد.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت: با توجه به وضعیتی که امروز در آن قرار داریم و با وجود سویه دلتا، محدودیت های فعلی سفر را در این موقعیت حفظ می کنیم.

آمریکا در حال حاضر مانع سفر بسیاری از شهروندان غیر آمریکایی به این کشور می شود که در 14 روز گذشته در انگلیس، 26 کشور اروپایی شینگن که کنترل های داخلی مرزی ندارند، ایرلند، چین، هند، آفریقا، ایران و برزیل بوده اند.

محدویت های خارق العاده سفر از طریق آمریکا اولین بار در ژانویه 2020 برای ممانعت از شیوع کروناویروس علیه چین اعمال شد. کشورهای دیگر پس از آن شامل این محدودیت ها شدند، تازه ترین آنها هند بود که از ماه می مشمول این محدودیت شد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1402

به "ادامه محدودیت های کرونایی سفر به آمریکا برای شهروندان غیر آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه محدودیت های کرونایی سفر به آمریکا برای شهروندان غیر آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید