آلکنو: وربوف به تنهایی از پس راهنمایی تیم زنیت برنمی آمد

به گزارش جام پارسی، سرمربی تیم والیبال زنیت گفت: من به خاطر مسائلی که دوست ندارم در خصوص آنها صحبت کنم، متقاعد شدم که وربوف برای راهنمایی تیم زنیت به تنهایی آماده نیست.

آلکنو: وربوف به تنهایی از پس راهنمایی تیم زنیت برنمی آمد

به گزارش خبرنگاران، ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال روسیه پس از 12 ماه دوباره به عنوان سرمربی به تیم زنیت کازان بازگشت. او در خصوص قبول مجدد پست سرمربیگری زنیت گفت: من در سرانجام فصل گذشته دیدم که الکسی وربوف به تنهایی از پس راهنمایی تیم زنیت برنمی آید. به همین خاطر به او پیشنهاد شد همچنان به عنوان مربی در کادر فنی باقی بماند ولی مسئولیت من پررنگ تر و بیشتر گردد. وربوف همچنان می توانست در تیم، تصمیم گیرنده باشد و حمایت من را در مواقعی که به مشکل بربخورد نیز خواهد داشت.

وی ادامه داد: من در فصل گذشته فقط یک ناظر بودم اما در نهایت به خاطر مسائلی که دوست ندارم در خصوص آنها صحبت کنم، متقاعد شدم که وربوف همچنان برای راهنمایی تیم زنیت به تنهایی آماده نیست.

آلکنو گفت: من همه مسائل و موارد فوق را در یک جلسه خصوصی به الکسی تذکر دادم. او فکر می کرد به تنهایی می تواند سرمربی زنیت باشد و به تنهایی کار کند ولی من نظر متفاوتی داشتم. ما دست دادیم و هر کسی بدون دلخوری راه خودش را رفت. او حالا سرمربی تیم کوزباس است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 647

به "آلکنو: وربوف به تنهایی از پس راهنمایی تیم زنیت برنمی آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلکنو: وربوف به تنهایی از پس راهنمایی تیم زنیت برنمی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید