شروع به کار موزه ها در یونان در آستانه فصل گردشگری

به گزارش جام پارسی، مقام های یونان اعلام کردند موزه های این کشور از هفته آینده پس از مدت ها تعطیلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا بازگشایی خواهند شد.

شروع به کار موزه ها در یونان در آستانه فصل گردشگری

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

ایسنا: رویترز، یونان روز آدینه خاطرنشان کرد موزه های این کشور از هفته آینده و یک روز پیش از شروع رسمی فصل گردشگری یونان به روی علاقه مندان باز خواهند شد. مقام های این کشور پانزدهم می را به اسم تاریخ فعالیت دوباره صنعت گردشگری این کشور اعلام نموده اند.

مکان هایی همانند موزه آکروپولیس در آتن که خانه گنجینه باستانی کشف شده در نزدیکی بنای تاریخی آکروپولیس است، از اواسط ماه نوامبر در راستای اجرای دومین مرحله قرنطینه برای جلوگیری از توسعه ویروس کرونا تعطیل شده است.

دولت یونان پس از کاهش اندک در آمار مبتلایان به ویروس کرونا از اواخر ماه گذشته فرایند کاهش محدودیت های کرونایی را شروع نموده بود.

بر اساس این کاهش محدودیت ها، رستوران ها در هفته جاری شروع به کار کردند. فعالیت سینماهای روباز از بیست و یکم می و اجراهای مختلف در فضاهای باز هم از بیست و هشتم می از سرگرفته خواهد شد.

تا به امروز بیش از 358هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا و بیش از 10هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس در یونان گزارش شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1429

به "شروع به کار موزه ها در یونان در آستانه فصل گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار موزه ها در یونان در آستانه فصل گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید