آذربایجان غربی آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است

به گزارش جام پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از آمادگی استان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.

آذربایجان غربی آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری با اعلام این خبر گفت: همانند سالیان گذشته استان آذربایجان غربی امسال نیز آماده استقبال و پذیرایی از زائران داخلی و خارجی اربعین حسینی است.

او شرح داد: زائران زیادی از کشور ترکیه از مرز بازرگان در آذربایجان غربی وارد کشور شده و به دلایل مختلف ازجمله کاهش هزینه ها و امنیت سفر، این استان را برای عزیمت به کربلای معلی انتخاب می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی واحدهای اقامتی آذربایجان غربی اظهار کرد: تمام واحدهای اقامتی استان اعم از هتل ها، مهمان پذیرها و حتی اقامتگاه های بوم گردی آماده پذیرایی از زائران هستند و با هماهنگی های انجام شده تا 40 درصد به آنها تخفیف داده می شود.

او اضافه نمود: همکاران ما در شهر مرزی بازرگان و ماکو با ارائه بروشورها و نقشه های گردشگری آذربایجان غربی آماده پذیرایی از زائران هستند و راهنمایی های لازم را در خصوص حرکت زائران ترکیه ای به سمت مرز خسروی ارائه می کنند.

جباری ادامه داد: بر اساس اعلام فرمانداری ماکو پیش بینی می شود، حدود دو هزار نفر از زائران غیر ایرانی از طریق مرز بازرگان به منظور شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به کشور واردشده و از طریق مرز خسروی خارج شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 108

به "آذربایجان غربی آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان غربی آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید