کسی که نمی خواهد با شما دوست باشد، چه نشانه هایی دارد؟

به گزارش جام پارسی، در این مطلب به بیان نشانه های افرادی که واقعا دوست شما نیستند می پردازیم. داشتن دوستان همراه و صمیمی نعمت است. البته پیداکردن دوستان صمیمی در دوران بزرگ سالی سخت تر می شود.

کسی که نمی خواهد با شما دوست باشد، چه نشانه هایی دارد؟

افراد به دلایل مختلف با ما تعامل می کنند، برخی برای منافعشان به ما نزدیک می شوند و گروهی دیگر فقط می خواهند تنهایی خود را با حضور ما پر کنند.

در این مطلب به بیان نشانه های افرادی که واقعا دوست شما نیستند می پردازیم.

همواره شما پیشقدم می شوید

زندگی امروزی پر از شلوغی و هیاهو است. با این حال اگر همواره شما برای برقراری ارتباط با طرف مقابل پیشقدم می شوید، یعنی یک جای کار می لنگد. مثلا اگر از هر 10 تماس 9 بارش از سمت شما بوده است، شاید او شما را دوست خود نمی داند.

هنگام ارتباط با شما رفتارش چندان گرم نیست

وقتی با او تماس می گیرید:

رفتار و کلامش با شما چندان گرم و صمیمی نیست؟

به پرسش هایتان پاسخ های یک کلمه ای می دهد؟

لحن سردی دارد و چندان مایل نیست با شما حرف بزند؟

این رفتار در کنار نکته قبلی معنا پیدا می کند، یعنی وقتی شما مدام از او خبر می گیرید و او چندان به شما محل نمی گذارد.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که قرار نیست دوست شما با شنیدن صدایتان از جا بپرد و واکنش های هیجانی شدید نشان بدهد تا علاقه اش را اثبات کند. با این حال اگر همواره گفتارش سرد است، یعنی تمایلی به دوستی با شما ندارد.

همواره رسمی و مودبانه جوابتان را می دهد

یکی دیگر از نشانه های مایل نبودن فرد به دوستی با شما، نوع پاسخ های اوست. او همواره سعی می کند مودب باشد و پاسخ های رسمی بدهد، در حالی که معمولا صحبت دوستان غیررسمی و آمیخته به جوک و شوخی است. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب مردان در آرزوی داشتن این زنان هستند! سر بزنید.

مایل به دیدار نیست یا قرار ها را به هم می زند

یکی از نشانه های ناراحت کننده این است که فرد نمی خواهد شما را ببیند. اینکه فردی به ندرت شما را ببیند یا هر بار به درخواست های شما پاسخ منفی بدهد، یعنی مایل نیست دوست شما باشد. حالت بدتر این است که با شما قرار بگذارد، اما قرارتان را به هم بزند.

شما خیلی بیشتر برای حفظ رابطه تلاش می کنید

زنگ زدن، قرارگذاشتن، فرستادن هدیه و سایر رفتار های محبت آمیز را فقط شما انجام می دهید. اگر فردی که او را دوست می نامید حاضر نیست هیچ کدام از این کار ها را انجام بدهد یا کاری که می کند در مقایسه با تلاش های شما ناچیز است، یعنی مایل به دوستی با شما نیست.

در فضای مجازی با شما تعامل نمی کند

سردی فرد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حتما نشانه بی تمایلی اش به دوستی با شما نیست، اما در کنار سایر عوامل می تواند نشانه این مسئله باشد.

اگر محتوای شما در فضای مجازی را لایک نمی کند. نظرات شما زیر محتوای خودش را تحویل نمی گیرد و به پیام های شما خیلی دیر پاسخ می دهد، همه این ها نشانه بی تمایلی او به دوستی با شما هستند.

لازم است تاکید کنیم که رفتار سرد فرد در فضای مجازی الزاما نشانه سردی او با شما نیست. برخی افراد فعالیت چندانی در فضای مجازی ندارند. برخی اصولا تمایلی ندارند که دوستی های خود را در فضای مجازی فریاد بزنند. پس این نشانه باید در کنار سایر عوامل دیده شود.

فقط درباره علایق و منافع خودش حرف می زند

گاهی اوقات فردی که شما او را دوست می پندارید، رویکرد زیرکانه ای در ارتباط با شما دارد. او به پیام های شما پاسخ می دهد، به شما زنگ می زند، با شما گرم می گیرد، اما هر بار که با او تعامل می کنید، صرفا درباره خودش صحبت می کند. مثلا اینکه چه دستاورد هایی داشته و در طول هفته چه کار هایی کرده است.

این نشانه یعنی او شما را گوشی شنوا قلمداد می کند نه دوست. چون دوست واقعی مایل است بداند در زندگی شما نیز چه می گذرد، با شما شوخی کند و از حال و احوال شما باخبر شود.

منبع: دلتا

منبع: فرادید
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1806

به "کسی که نمی خواهد با شما دوست باشد، چه نشانه هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی که نمی خواهد با شما دوست باشد، چه نشانه هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید