کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی

به گزارش جام پارسی، کریسمس در دبی، تجربه ای شگفت انگیز

تصور کنید تمامی روزهای سال را کار نموده اید و حالا احساس می کنید به استراحتی درست و حسابی احتیاج دارید. بسیاری از افراد عاشق این هستند که کریسمس در دبی را تجربه نمایند، چون در این روزها و طی یک سفر می توانند خوب خرید نمایند، غذای ملت های مختلف را بچشند و حسابی سرگرمی نمایند. با خبرنگاران همراه باشید تا از خوشی های سفر به این شهر در کریسمس بیشتر بدانید:

کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی
  • کریسمس در دبی و آتش بازی های بزرگ

اگر عاشق آتش بازی هستید، دبی آتش بازی های بزرگی را برای کریسمس در نظر می گیرد. برای لذت بردن از این آتش بازی ها میتوانید به برج خلیفه، برج العرب، نمایشگاه دهکده دنیای، جزایر نخلی یا نادالشبا بروید. پس 31 دسامبر آتش بازی های دبی را که از بزرگترین آتش بازی ها در دنیا است از دست ندهید. کریسمس در این شهر بهانه ای برای آتش بازی است.

  • جشنواره خرید زمستانی

نگران نباشید! مراکز خرید دبی در کریسمس تعطیل نیست و این ایدئال ترین تعطیلات برای مسافران دبی است، زیرا جشنواره خرید دبی از اوایل ژانویه شروع می گردد و مسافران می توانند با خیال راحت از پاساژگردی با حال و هوای کریسمس لذت ببرند.

  • غذاهای کریسمس در دبی

ترکیب فرهنگ های مختلف، یکی از دلایلی است که دبی را به سرزمینی محبوب برای گردشگران تبدیل میکند! با سفر به دبی میتوانید با یک تیر چند نشان بزنید و با فرهنگ های متفاوتی آشنا شوید و غذا یکی از پایه های اساسی هر فرهنگی است. در دبی میتوانید در رستوران ملل مختلف غذای سنتی کشورها را بچشید. البته غذاهای کریسمس در دبی فراموش نمی گردد و در هتل ها و مال ها میتوانید برترین نوع این غذاها را داشته باشید.

  • طعم ماجراجویی عربی دبی

Arabian Adventures Sundowner safari هم نمونه ای از تفریحات متفاوت در کریسمس است که چندان حال و هوای کریسمس ندارد، سفری شگفت انگیز به صحرا که با رانندگی در تپه های شنی آدرنالین خونتان را بالا می برید. بعلاوه در خاتمه روز می توانید از جشن های خاورمیانه ای و اردوگاه سنتی اعراب و آسمان پر ستاره کویر لذا ببرید. ضمن اینکه اگر دلتان سیب زمینی تنوری، گوشت های گریل شده، سالادها و شیرینی های متنوع کریسمس را نمی خواهد در این تور غذاهایی سنتی را خواهید چشید.

این ها فقط نمونه هایی از لحظات خوشی بود که در روزهای کریسمس می توانید تجربه کنید. کریسمس در دبی می تواند به شما آفتاب لذت بخشی را در ساحل ناسیمی هدیه بدهد. بعلاوه فروشگاه ها تفریحات جذابی را به مناسبت کریسمس در دبی در نظر می گیرند، مثلا مال امارات با زمین اسکی سرپوشیده ای از شما استقبال می نماید. باشگاه گلف امارات را هم از قلم نیاندازید، این باشگاه پکیج هایی را مخصوص این روزها به شما پیشنهاد می دهد که با آنها می توانید جشنی فوق العاده داشته باشید. پس کریسمس در دبی را به لیست انتخاب هایتان برای سفر اضافه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1791

به "کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریسمس در دبی، یک سفر و هزار خوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید