پروانه سلحشوری بازداشت شده است؟ ، روایت عضو هیات رئیسه مجلس از تفهیم اتهام سلحشوری

به گزارش جام پارسی، یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که علی رغم انتشار اخباری مبنی بر بازداشت پروانه سلحشوری، پس از مراجعه وی به دادسرا برای او قرار کفالت صادر شده است.

پروانه سلحشوری بازداشت شده است؟ ، روایت عضو هیات رئیسه مجلس از تفهیم اتهام سلحشوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمدعلی وکیلی با تکذیب بازداشت پروانه سلحشوری اظهار کرد: من روز چهارشنبه گذشته با دادسرای فرهنگ و رسانه تماس داشتم و توافق بر این شد که خانم پروانه سلحشوری به دادگاه مراجعه کند و با قرار کفالت آزاد گردد که همین اتفاق هم افتاد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: زمانی که شایعه بازداشت خانم سلحشوری مطرح شد من با دادسرای فرهنگ و رسانه تماس گرفتم و گفتند خانم سلحشوری ساعت 10 صبح به دادسرا مراجعه نموده تفهیم اتهام شده و برای وی قرار کفالت صادر شده است.

وی اضافه نمود: خانم سلحشوری احضاریه های متعددی داشت که بعضی برای مجلس شورای اسلامی آمده بود و در دستور کار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار داشت و بعضی از احضاریه ها نیز مستقیما برای خودشان آمده بود.

پروانه سلحشوری صبح امروزدر پی احضاریه هفته گذشته دادسرای فرهنگ و رسانه به این دادسرا مراجعه کرد. خانواده این نماینده مجلس هم بازداشت این نماینده مجلس را که پیش از این یکی از خبرگزاری ها منتشر نموده بود تایید نکردند. انتشار چند توییت و بعضی مصاحبه های پروانه سلحشوری پیش از این به عنوان علت احضار وی عنوان شده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 408

به "پروانه سلحشوری بازداشت شده است؟ ، روایت عضو هیات رئیسه مجلس از تفهیم اتهام سلحشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروانه سلحشوری بازداشت شده است؟ ، روایت عضو هیات رئیسه مجلس از تفهیم اتهام سلحشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید