پایانه های توریستی در مازندران ایجاد گردد

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، کمال آقامیری پیش از ظهر شنبه در جلسه خدمات سفر که در سالن شماره یک استانداری برگزار گردید گفت: مازندران به خاطر برخورداری از ظرفیت های بالای گردشگری هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر و مسافر است.

پایانه های توریستی در مازندران ایجاد گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات قیمت ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وی بابیان این که گردشگری به صنعتی استراتژیک در دنیا تبدیل شده اضافه کرد: ما هنوز درگیر چگونگی استفاده از این صنعت در شهرهای توریستی هستیم و در به کارگیری مهارت های اولیه برای جذب توریسم کاری انجام نداده ایم.

رئیس شورای استان خواهان بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و واگذاری مسئولیت برنامه ریزی در بخش گردشگری به شهرداری ها، شورای شهر و دهیاری ها شد و گفت: با توجه به آشنایی ظرفیت شهرها توسط ارگانهای شهری و با ابتکارات ساده برنامه های متناسب با منطقه طراحی می گردد.

آقامیری توضیح داد: از ظرفیت مسافران برای بهره برداری مالی شهرهای مختلف استان باید استفاده و از چند تیم زبده طرح نظرسنجی از مسافران انجام گردد چراکه اگر نظرهاوخواسته ها برای ما روشن باشد برای نقاط مختلف استان برنامه ریزی درستی انجام می شد.

وی استفاده از فن آوری تلفن همراه تبلیغات ماهواره ای در گروه های اجتماعی در ایام سفر را پیشنهادی سازنده برای تبلیغات صحیح گردشگری و معرفی مناطق دیدنی استان بیان کرد و اضافه کرد: تأسیس پایانه های توریستی و مسافربری، ایجاد انواع مختلف گردشگری می تواند سهم عمده ای در جذب گردشگر استان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 363

به "پایانه های توریستی در مازندران ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانه های توریستی در مازندران ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید