موضع رئیس صدا و سیما درباره چهره ها

به گزارش جام پارسی، پیمان جبلی در تازه ترین مصاحبه خود توضیحاتی درباره بازگشت چهره ها به تلویزیون داده است. نکته ای تازه در میان گفته های رئیس صدا و سیما دیده نمی گردد.

موضع رئیس صدا و سیما درباره چهره ها

به گزارش روزنامه هفت صبح، فرصت زیادی تا شروع سال نو و فرا رسیدن ماه رمضان باقی نمانده است. فعلا نام هایی که از مجریان به گوش می رسد واکنش منفی رسانه ها و مخاطبان را به همراه داشته. با این حال رئیس سازمان صدا و سیما در مصاحبه با تسنیم وعده داده در نوروز برنامه هایی با اجرای چهره های شاخص روی آنتن برود:

اجازه بدهید نام نیاورم {علیخانی، رشیدپور، مدیری، جوان و …}، اما برنامه ریزی های دقیق و مذاکرات خوبی برای اجرای بعضی چهره های هنری در برنامه های تحویل سال و برنامه های تلویزیونی دیگری در ایام نوروز خواهیم داشت. حتماً ما ضمن استفاده از استعداد ها و ظرفیت های متنوعی که در جامعه هنری وجود دارد که این استعداد ها و ظرفیت ها کم هم نیستند، اما در عین حال همچنان با چهره ها و ظرفیت های هنری که علاقه مند به کار در رسانه ملی و مردم هستند ادامه خواهیم داد و هیچ منعی نسبت به حضورشان وجود ندارد.

امیدواریم چهره هایی مثل علیخانی، رشیدپور و دیگران را نوروز سال جاری در تلویزیون ببینیم. اما آنالیز ها و نشانه ها حکایت از تحقق وعده رئیس سازمان صدا و سیما می دهد.

خود پیمان جبلی هم در مصاحبه با تسنیم به شکل تلویحی اشاره نموده که چهره های مذکور فعلا به تلویزیون بازنخواهند گشت: کسانی که خودشان علاقه دارند و ما هم احساس می کنیم حضورشان برای فضای فرهنگی جامعه و احتیاج و سلیقه مخاطبان مفید است حتماً از آن ها استفاده می کنیم. آیا علیخانی، جوان، ضیاء، رشیدپور، مدیری و … جزو کسانی هستند خودشان علاقه ندارند به تلویزیون برگردند؟ واقعیت این است که شرایط مثل همواره نیست، اما پیش از اتفاقات شش ماه اخیر هم چهره های مطرح آرام آرام به این نتیجه رسیدند که دیگر در تلویزیون نمانند. دلیلش روشن است و از قضا به نظر می رسد خود مدیران هم از این اتفاق استقبال می نمایند!

منبع: فرارو
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1879

به "موضع رئیس صدا و سیما درباره چهره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع رئیس صدا و سیما درباره چهره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید