مقاله: یک گیاه آپارتمانی متفاوت: آرالیای دروغین

به گزارش جام پارسی، جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مقاله: یک گیاه آپارتمانی متفاوت: آرالیای دروغین

آرالیای دروغین سرعت رشد زیادی ندارد و به تغذیه زیادی هم احتیاج ندارد، پس به احتمال زیاد گیاه یک سال درمیان احتیاج به تعویض گلدان پیدا می نماید. این گیاه در حالت بلوغ کامل خود به ارتفاعی در حدود 150 سانتی متر می رسد، اما گیاهانی که در درون خانه نگهداری می شوند به ندرت به این اندازه می رسند. بهترین زمان برای عوض کردن گلدان گیاه زمانی است که خاک گلدان تجزیه شده باشد و حالتی اسفنجی گرفته باشد. در این هنگام بدون اینکه گیاه را تقسیم بوته کنید (چرا که این کار به ریشه ها آسیب زیادی وارد می نماید) گیاه را به گلدانی یک سایز عظیم تر و با خاک تازه منتقل کنید.

آرالیای دروغین مکانی روشن را دوست دارد، اما حتما لازم نیست برای آن آفتاب مستقیم فراهم کنید. گیاهان مسن تر برگ هایی شیک و به رنگ قهوه ای دارند. رنگ برگ های گیاه بستگی به میزان نور دارد.

برگ گیاهان جوان بافت بیشتری دارد در حالی که گیاهان مسن تر برگ های لب دار تری دارند. پرورش آرالیای دروغین بسیار ساده است. تنها کافی است برای گیاه اندکی رطوبت فراهم کنید. گیاهانی که در معرض رطوبت کمتری هستند، آغاز به برگ ریزی می نمایند.

منبع مقاله: یک گیاه آپارتمانی متفاوت: آرالیای دروغین

انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1566

به "مقاله: یک گیاه آپارتمانی متفاوت: آرالیای دروغین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: یک گیاه آپارتمانی متفاوت: آرالیای دروغین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید