مصطفوی: مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تأیید شد، آنها 3 ماه برای اصلاح موارد فرصت دارند

به گزارش جام پارسی، رئیس هیئت استیناف صدور مجوز حرفه ای گفت که صادر شدن مجوز باشگاه های استقلال و پرسپولیس، به صورت مشروط اجرا شده است.

مصطفوی: مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تأیید شد، آنها 3 ماه برای اصلاح موارد فرصت دارند

به گزارش خبرنگاران، داریوش مصطفوی درباره فرایند صدور مجوز حرفه ای باشگاه های فوتبال کشورمان، به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: درباره جلسه امروز (یکشنبه) کمیته استیناف و بدوی جهت رد یا تأیید صلاحیت باشگاه ها، کمیته بدوی رأی خود را بر عدم صلاحیت بیشتر باشگاه های بزرگ مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتور و... قرار داده بود.

وی در ادامه توضیح داد: نظر کمیته استیناف را جویا شدند که این کمیته پس از آنالیز محتویات پرونده، با عنایت به حساسیت موضوع و توجه به اهمیت طرفداران و وظیفه ما نسبت به توجه به آنها، مقرر شد به استناد ماده هشت آیین نامه صدور مجوز حرفه ای سال 2021، با عنایت به عدم تأیید معیارهای اجباری یعنی معیارهای گروه A برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال، موارد به این توضیح به تصمیم گیری رسید:

قرار شد هر کدام از باشگاه های استقلال و پرسپولیس در صورت عدم بارگذاری، عدم تهیه صورت حساب های اقتصادی و عدم ارائه گزارش های حسابرسی عدم ارائه بدهی کارکنان، بازیکنان و مربیان قدیم، معادل یک میلیارد تومان جریمه اقتصادی شوند که این حکم غیرقابل اعتراض معین شد.

وی اضافه کرد: با عنایت به اینکه صورت حساب های اقتصادی در زمان مقرر حسابرسی نشده است، مجوز حرفه ای 2021 استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تأیید شد و به این دو باشگاه سه ماه فرصت داده شد تا موارد را اصلاح و به تأیید کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای برسانند.

رئیس هیئت استیناف صدور مجوز حرفه ای ادامه داد: این موارد، اهمّ جلسه امروز بود تا با تطبیق آیین نامه داخلی با کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، در واقع این دو باشگاه را جریمه کنیم و مهلتی بدهیم تا پس از سه ماه، صورت حساب های اقتصادی را ارائه نمایند. از همین لحظه به وزارت ورزش و جوانان به طور جدی توصیه می کنم که دو مجمع جداگانه برای دو باشگاه برگزار گردد، چرا که روی این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، حساسیت ایجاد شده است. باشگاه های فولاد، سپاهان و گل گهر پیروز به اخذ مجوز حرفه ای شدند که در این بین، باشگاه گل گهر اقدامات لازم را با نظم قابل توجه انجام داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1533

به "مصطفوی: مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تأیید شد، آنها 3 ماه برای اصلاح موارد فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس به صورت مشروط تأیید شد، آنها 3 ماه برای اصلاح موارد فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید