تور ترکیه ارزان: مراکز خرید کوش آداسی، ترکیه؛ از آکدوگان تا بازار بزرگ

به گزارش جام پارسی، کوش آداسی یکی از شهرهای بندری در ترکیه است که برای بسیاری از گردشگران جذابیت خاص خود را دارد. در این مقاله با مراکز خرید کوش آداسی آشنا می وشیم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور ترکیه ارزان: مراکز خرید کوش آداسی، ترکیه؛ از آکدوگان تا بازار بزرگ

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

این شهر اگرچه معروفیت و اهمیت دیگر شهرهای بزرگ ترکیه نیست اما دارای مراکز خرید مدرنی است که تماشا آن ها خالی از لطف نیست. پس اگر قصد دارید برای بازدید از کوش آداسی در تور ترکیه برنامه ریزی کنید، بهتر است مراکز خرید این شهر را بشناسید.

آکدوگان (Akdogan)

این مرکز خرید یکی از برترین مراکز خرید کوش آداسی است و در آن می توانید بیشتر لوازم مورد احتیاج خود از پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید. امکانات تفریحی آن مانند سینما زبانزد همه است. در این مرکز خرید فود کورت رستوران های شلوغی نیز وجود دارد که همواره با استقبال مشتریان بسیاری روبه رو است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 شب.

تلفن: 1513 613 256 090

موقعیت مرکز خرید آکدوگان روی نقشه

مرکز خرید اسکالا نووا (Scala Nuova)

از دیگر مراکز خرید خوب در کوش آداسی مرکز خرید اسکالا نووا است که دارای فضا و کارکنانی صمیمی است. در این مرکز خرید موارد مورد احتیاج خود را می توانید تهیه کنید.

موقعیت مرکز خرید اسکالا نووا روی نقشه

مغازه لیلی (Lily)

اگر در کوش آداسی در پی خرید سوغاتی بودید به مغازه لیلی سر بزنید. در این مغازه انواع سوغاتی ها و وسایل تزئینی زیبارا می توانید تهیه کنید.

تلفن: 1899 613 256 090

موقعیت فروشگاه لیلی روی نقشه

چرم فروشی کاکتوس (Kaktus leatherbag)

این مغازه یکی از برترین مغازه های چرم فروشی در یکی از برترین خیابان های کوش آداسی است. فروشگاه کاکتوس مکانی تمیز و مناسب برای هر خانم با هر سنی است. کارکنان بسیار مودب و آماده به خدمت هستند و حتی اگر مدت زیادی در مغازه باشید به شما نوشیدنی تعارف می نمایند. اما نکته مهم قیمت بالای اجناس است. حتما به اصل یا تقلبی بودن کیف ها توجه کنید ممکن است جنس اصل به شما نفروشند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 9 صبح تا 11:30 شب.

موقعیت چرم فروشی کاکتوس روی نقشه

مرکز خرید ای وی ام (AVM)

این مرکز خرید بزرگ یکی دیگر برترین مراکز خرید شهر است که تمام برندهای داخلی و خارجی را می توانید در آن بیابید. علاوه بر مغازه های پوشاک، کیفو کفش، لوامز آرایشی و بهداشتی رستوران های با منو ها و غذاهای لذیذ میزبان مشتریان هستند. یکی از نکات مثبت ای وی ام وجود مکان مخصوص برای بازی و تفریح بچه ها است. قیمت اجناس معقول هستند.

ساعت کار: هرروز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

تلفن: 8181 614 256 090

موقعیت مرکز خرید ای وی ام روی نقشه

بازار بزرگ

این بازار یکی از معمولی ترین و پر رفت و آمدترین بازارهای کوش آداسی است که تقریبا می توان گفت هیچ کالای خاصی را در آن نمی یابید اما مطمین باشید اقات خوشی را در بین جواهرات و لباس های محلی و رستوران های این منطقه می گذرانید.

موقعیت بازار بزرگ روی نقشه
منبع: کجارو / akdoganltd.com
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1608

به "تور ترکیه ارزان: مراکز خرید کوش آداسی، ترکیه؛ از آکدوگان تا بازار بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: مراکز خرید کوش آداسی، ترکیه؛ از آکدوگان تا بازار بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید