مای هتل بوکیت بینتاگ؛ هتلی سه ستاره و میان رده در کوالالامپور، عکس

به گزارش جام پارسی، شهر کوالالامپور در کشور مالزی از مقاصد گردشگری است که گردشگران زیادی را سالانه به خود جذب می نماید و به همین دلیل اقامتگاه های خوب و به صرفه ای در این شهر ایجاد شده است.

مای هتل بوکیت بینتاگ؛ هتلی سه ستاره و میان رده در کوالالامپور، عکس

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

از انواع این اقامتگاه ها، هتل مای هتل بوکیت بینتاگ است که یکی از هتل های سه ستاره است.

این هتل در منطقه یالان پودو واقع شده است و با مرکز شهر 0.5 کیلومتر فاصله دارد که در موقعیت مکانی خوبی ساخته شده است تا به امکانات شهری دسترسی وجود داشته باشد.

قدم زدن در خیابان های اطراف هتل هم از فعالیت های جالبی می تواند باشد که شما را به جامعه محلی نزدیک تر می نماید.

در نزدیکی هتل مراکز خرید متعددی قرار دارند که با 10 دقیقه پیاده روی می توان به این مراکز و مجتمع های خرید رفت و اوقات خوشی با خرید کردن سپری کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل مای هتل بوکیت بینتاگ

در هتل مای هتل بوکیت بینتاگ امکانات و خدماتی برای مسافران فراهم شده است تا اقامتی آسوده و خوشایندی را داشته باشند. این امکانات شامل این موارد هستند: دربان، آسانسور، پارکینگ، صندوق امانات، رستوران، کافی شاپ، اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس در تمامی نقاط هتل، امنیت 24 ساعته، مکان تعیین برای سیگار کشیدن، محل نگهداری چمدان.

در کنار پذیرش 24 ساعته، کارکنان هتل My Hotel @ Bukit Bintang Kuala Lumpur ماهر و مسلط به زبان مالایی و انگلیسی هستند و با استقبالی گرم پذیرای میهمانان هستند. اگر بلیط هواپیما خارجی رزرو دارید می توانید از هتل تاکسی بگیرید و به آسانی و به موقع به فرودگاه برسید.

حتی اگر بلیطی رزرو نکرده اید، این هتل خدمات بلیط هم دارد. ارز های خود را هم می توانید در هتل تبدیل کنید. در صورت تمایل به گشتن شهر با تور، حتما به بخش ارائه تور و گردش روزانه در هتل مراجعه کنید.

اتاق های هتل

در این اقامتگاه تمامی 100 اتاق آن به نحوی طراحی شده اند که مسافران در آسایش کامل به استراحت بپردازند و مطابق با نیازهای آنها باشد و از اقامت خود راضی باشند. انواع اتاق های یک تخته، دو تخته مختلف، اتاق های بزرگتر برای افراد بیشتر، اتاق های خانوادگی، اتاق هایی با منظره یا بدون پنجره و منظره با پوشش پارکت و طراحی در خور در هتل تعبیه شده اند.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل مای هتل بوکیت بینتاگ دارای امکانات خوبی هستند که برای یک هتل سه ستاره بسیار مناسب است، نیازهای اولیه مسافران در یک هتل را پوشش می دهد و شما کمبودی را حس نخواهید کرد. این امکانات شامل تلویزیون، اینترنت رایگان، میز کار، جایگاه، تهویه مطبوع، حمام و دوش همراه با وسایل بهداشتی مخصوص حمام رایگان، چای و قهوه ساز، گاو صندوق، آب معدنی رایگان، یخچال، مینی بار، سبد میوه. در اتاق ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. بعلاوه نظافت روزانه و خدمات 24 ساعته اتاق هم مهیا است.

امکانات سرگرمیی و سرگرمی هتل

همانطور که انتظار می رود این هتل همچون خیلی از هتل های سه ستاره همتای خود، دارای امکانات خاصی برای سرگرمی نیست و فقط می توان در هتل به تماشای تلویزیون یا جستجو در اینترنت مشغول شد و یا در کافی شاپ با همراهان به گپ و گفت پرداخت و زمان لذت بخشی را گذراند.

رستوران هتل

رستورانی در خور و دنج با منویی متنوع و سلف سرویس در هتل مای هتل بوکیت بینتاگ سنگاپور وجود دارد و انواع خوراک های محلی، بین المللی، حلال، آسیایی و چینی سرو می شوند. در کنار آن کافی شاپ هتل هر روز باز است و صبحانه سرو می نماید و مکان بسیار خوبی برای داشتن اوقات به یادماندنی و خاطره انگیز در کنار خانواده و دوستان است.

فاصله هتل مای هتل بوکیت بینتاگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل تا پاویلیون کوالالامپور: 1 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم کی ال سی سی: 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک کی ال سی سی: 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا برج های دوقلوی پتروناس: 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز اکتشاف علمی پتروساینس: 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه هنرهای اسلامی مالزی: 1.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1401

به "مای هتل بوکیت بینتاگ؛ هتلی سه ستاره و میان رده در کوالالامپور، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مای هتل بوکیت بینتاگ؛ هتلی سه ستاره و میان رده در کوالالامپور، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید