علت کُندی صدور گذرنامه چیست؟

به گزارش جام پارسی، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با اشاره به اینکه گذرنامه زائران تا انتها هفته تحویل داده می گردد، گفت: تاکنون 421 هزار برگ تردد موقت برای زائران اربعین چاپ شده است.

علت کُندی صدور گذرنامه چیست؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمدرضا طبایی، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با اشاره به صادر نشدن گذرنامه بعضی از زائران اربعین حسینی گفت: روند صدور گذرنامه یا برگ تردد موقت زائران اربعین به سرعت در حال اجرا است؛ به طوری که تاکنون 421 هزار برگ تردد موقت چاپ شده که 411 هزار از این تعداد را تحویل اداره پست داده ایم.

وی با بیان اینکه پلیس 10+ کار عقب مانده در حوزه چاپ برگ تردد موقت ندارد، درباره صف های طولانی برای صدور گذرنامه اضافه کرد: این معطلی به دلیل بعضی محدودیت ها در حوزه امنیتی است، به طوری که با توجه به حساسیت های لازم ممکن است خدمات دهی به کندی صورت گیرد.

طبایی با اشاره به اینکه گذرنامه تمام افرادی که درخواست خود را در دفاتر پلیس 10+ ثبت نموده اند تا خاتمه هفته تحویل داده می گردد، اعلام کرد: با توجه به افزایش درخواست برای صدور یا تمدید گذرنامه، صدور گذرنامه های دائم به قدری کُند صورت می گیرد که در حال برطرف آن هستیم.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با بیان اینکه افراد پس از درخواست صدور یا تمدید گذرنامه و حتی صدور برگ تردد موقت نیازی به مراجعه حضوری به اداره گذرنامه ندارند، گفت: به زودی تمام درخواست های ثبت شده برای گذرنامه پاسخ داده می گردد. همچنین گذرنامه ها تا خاتمه هفته به زائران تحویل داده خواهد شد تا افراد بتوانند سفر خود را مدیریت نمایند.

وی به لزوم داشتن گذرنامه معتبر یا برگ تردد موقت برای خروج از کشور اشاره نمود و اضافه کرد: مدارک شهروندان در سیستم اداره گذرنامه پلیس ناجا ثبت می گردد و این اطلاعات در برگ تردد زائر لحاظ خواهد شد. برگ تردد زائران برای خروج از کشور پیش بینی شده است و اطلاعات افراد در اداره گذرنامه ثبت شده است و پس از اربعین حسینی افراد می توانند گذرنامه خود را تحویل بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 99

به "علت کُندی صدور گذرنامه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت کُندی صدور گذرنامه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید