راههای جذب مردان مغرور چیست؟

به گزارش جام پارسی، برای جذب مردان مغرور باید ابتدا احتیاجهای آنان مانند احتیاج به احترام، آزادی و حمایت را بشناسید و سپس کاری کنید تا متوجه ارزشمندی و عشق شما شوند.

راههای جذب مردان مغرور چیست؟

خبرنگاران | سرویس روانشناسی - مردی را می شناسید که بسیار مغرورر به نظر می رسد. احساس می کنید عاشقش شده اید اما نمی دانید چطور می توانید او را به خودتان جذب کنید. دوست دارید دوستتان بدارد اما او به نحوی مغرورانه رفتار می نماید که نمی توانید احساسش را تشخیص دهید. اینجاست که باید روی آن موضوعاتی متمرکز شوید که مردها دوست دارند و در جذب مردان مغرور به شما یاری می نمایند.

جذب مردان مغرور و خودشیفته

دو چیز برای عاشق کردن و جذب مردان مغرور و مخصوصا شخصیت های خودشیفته بسیار اهمیت دارد؛ یکی ارزش شما و دیگری توجه شما:

ارزش: یکی از مهمترین نکاتی که در علاقمند کردن شخصیت خود شیفته بسیار حائز اهمیت است ارزش شما می باشد؛ برای مثال اگر طرف مقابلتان برای شما از موفقیت های خود گفت در درجه اول باید نشان دهید که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته اید (نشان دادن توجه) و سپس شما نیز به موفقیت های خود اشاره کنید (نشان دادن ارزش). باید توجه کنید که ارزش ها بسته به هر شخصی متفاوت هستند و شما باید در برخوردهایی که داشته اید این موضوع را متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرف مقابلتان به چه معنی است. این ارزش ها می تواند شامل ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا حتی ارزش های اخلاقی باشد.

توجه: برای جذب مردان مغرور بهتر است در کنار نشان دادن ارزش هایتان به وی توجه نیز نشان دهید. اما این توجه کردن وقتی بسیار موثر خواهد بود که همراه با بی توجهی باشد. به عبارت دیگر اگر شما قصد دارید یک فرد مغرور را به خود جذب کنید باید به یاد داشته باشید توجه به همراه بی توجی به خصوص در اوایل رابطه می تواند محرک بسیاری شگفت انگیزی در جذب طرف مقابل شما باشد.

ارسال سیگنال های ترکیبی

هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن چیز خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد. اگر رفتارتان کاملا تعیین و قابل پیش بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی نماید ولی اگر رفتارتان قدری مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را شرح داد، فکر دیگران مشغول می گردد. فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم تاکید نموده است که باید به شکلی این سیگنال های ترکیبی ارسال گردد که شخص مورد نظر چنین سوالاتی را از خود بپرسد: آیا آن شخص به من علاقه دارد؟ اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می نماید؟ چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می نماید و حتی ممکن است در خصوص شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند شرحی برای رفتارتان پیدا کند.

دقت کنید تا وقتی به شما کاملا علاقمند نشده است، هر زمان که توانستید به وی نزدیک شوید زیرا در غیر این صورت شما را فراموش می نماید. اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذبتان شد، ناپدید شوید یا ارسال سینگنال های قدرمتمند را که نشان دهنده عشق شما است متوقف کنید. از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می گردد که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می تواند باعث گردد که بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

احتیاجهایی که باعث عاشق شدن یک مرد می گردد؟

مردها احتیاجهای ذاتی و غریزی دارند که بایستی قبل از اینکه با شما ارتباط عمیقی داشته باشند، با شما مطابقت دهند. برای جذب مردان مغرور او باید وقتی متوجه گردد که شما برای همه این احتیاجهایش ایده آل به نظر می رسید.

حس حمایت: مردها در مواقع سختی احتیاج به یک پشتیبان دارند. پروفسور دیوید گیونس معتقد است درصورتی که شما برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی را به او منتقل می نماید. نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه یاریی دریغ کنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای یاری به او باز کنید و در عین حال از او یاری بخواهید.

حس آزادی: به او نشان دهید که شما نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار به او ثابت می گردد که شما او را همانطور که هست قبول دارید. هرگز شخصیتش را خرد نکنید. او را محدود نکنید و به او حس آزادی دهید.

حس ارزش و احترام: مردها حتی آنها که شاید درظاهر از خودراضی و مغرور به نظر برسند احتیاج دارند تا مورد احترام بقیه قرار بگیرند و قدردانی شوند. برای جذب مردان مغرور به او احترام بگذارید، او هم متقابلا دوست دارد که بیشتر به شما نزدیک گردد.

حس راحتی و لذت: الن هیرچ معتقد است که عاشق شدن حاصل وابستگی شدیدی است که زمانی اتفاق می افتد که اکسی توسین در مغز فوران می نماید. زمانی که او با شما احساس راحتی و لذت می نماید، به قلمرو عشق نزدیک شده است.

با توجه به احتیاجهای بالا برای جذب مردان مغرور یا هر مرد دیگری می توانید پیشنهادهای زیر را امتحان کنید:

  • از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد مثلا چیزی را تعمیر کند. با این کار، احساس موفقیتش افزایش می یابد.
  • حتی اگر به انتخاب و سلیقه خودتان می خواهید کاری را انجام دهید، از او نظر سنجی کنید و نظر او را هم بپرسید.
  • گاهی اوقات لباسهای او را بپوشید تا نشان دهید که او را انتخاب نموده و او را قبول دارید.
  • محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما دارد.
  • مردها را در احساساتتان شریک کنید؛ اگر عصبانی بودید اجازه دهید او هم احساس شما را بفهمد. او در این مواقع به شما قوت قلب می دهد.
  • برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید. فاصله فیزیکی از همسرتان نماد استقلال برای یک مرد است.
  • او را شاد کنید و باهم فیلم های کمدی ببینید.
  • فعالیتهایی که به توان ذهنی احتیاج دارند انجام دهید مثل جدول حل کردن و شطرنج. توانایی حل مسائل و مسائل به او ثابت می نماید که شما گاهی اوقات می توانید مانند او باشید.
  • متفاوت و خاص باشید. وقتی شما را با دیگران مقایسه کند به خاص بودن شما پی می برد. او را به جمعی دعوت کنید که در آن جمع شما از همه سر هستید.
  • اجازه دهید شما را مرتب و آراسته ببیند. آرایش کردن جلوی همسرتان حس صمیمیت و علاقه را بینتان بیشتر می نماید زیرا این همان چیزی است که مردهای دیگر از دیدن آن ناتوان اند و فقط و فقط همسرتان شاهد آن است.
  • با یکدیگر غذا درست کنید.
  • هرگز با او نجنگید ومطمئن باشید مردها از بحث و جدل کردن متنفرند اما این اشتباه است که هرگز نسبت به چیزی عکس العمل منفی نداشته باشید.
  • اغلب مردها نگرانند که اگر عاشق شوند دوستها و خیلی چیزهای دیگر را از دست می دهند. این اضطراب را در آنان تقویت نکنید.

توصیه نهایی در جذب مردان مغرور

به او عشق و توجهی بیش از آنچه از او دریافت می کنید، ندهید. مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت نمایند، دلزده می شوند. مردان می خواهند آنها باشند که احتیاجهای زن را تامین می نمایند. به طور کلی کوشش کنید تا همه فکر و احساستان را خرج او نکنید و بتوانید برای انتخاب گزینه های مختلف ذهن خود را باز بگذارید. تمام احساس خود را برای جذب مردان مغرور خرج نکنید تا اگر او نیز نخواست تعهدی را قبول کند، سرخورده نشوید. بدانید برخورد و زندگی با شخصیت های خودشیفته بسیار سخت می باشد و بهتر است تا جایی که امکان دارد از داشتن رابطه به چنین افرادی پرهیز کنید و یا حداقل با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

برگرفته از: نوین اطلس، فردانیوز، تاپ ناز

منبع: setare.com
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1035

به "راههای جذب مردان مغرور چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راههای جذب مردان مغرور چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید