درخواست سرمربی سیناصنعت از فدراسیون کشتی برای سهمیه دادن به 3 پدیده لیگ

به گزارش جام پارسی، سرمربی تیم سینا صنعت از فدراسیون کشتی خواست به سه کشتی گیر تیمش که در فینال پیروز به شکست حریفان سرشناس خود شدند، سهمیه حضور در مسابقات کشوری داده گردد.

درخواست سرمربی سیناصنعت از فدراسیون کشتی برای سهمیه دادن به 3 پدیده لیگ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در روز فینال لیگ کشتی فرنگی نتیجه ای عجیب در 4 وزن اول رقم خورد. درحالیکه به نظر می رسید فولادین ذوب آمل کار سختی برای قهرمانی نداشته باشد، اما این تیم سیناصنعت ایذه بود که در 4 وزن ابتدایی مقابل کشتی گیران سرشناس تیم آملی به پیروزی رسید و اگر در یک وزن دیگر به فزونی می رسید، قهرمان لیگ برتر می شد.

محمد حسین وند در وزن 55 کیلوگرم نتیجه ای عجیب و غیرقابل پیش بینی را مقابل الدانیز عزیزلی قهرمان آذربایجانی رقم زد و با نتیجه 13 بر 4 از سد حریفش گذشت.

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد با امتیاز عالی 8 بر صفر پویا ناصرپور را مغلوب کرد، در 63 کیلوگرم رضا عباسی 6 بر یک از سد سامان عبدولی گذشت و برنده رقابت حسین اسدی و شاهین بداغی در وزن 67 کیلوگرم هم بداغی از سیناصنعت بود. هر چند بعد از این 4 برد، ایذه ای ها در 6 وزن بعدی مغلوب فولادین ذوب شدند، اما کسی پیش بینی چنین نتیجه ای را از سوی سیناصنعت نمی کرد.

نکته جالب اینکه از بین کشتی گیران 4 وزن اول سیناصنعت، تنها محسن نژاد نایب قهرمان امیدهای دنیا سهمیه حضور در جام تختی را دارد و سه کشتی گیر دیگر سهمیه حضور در مسابقات کشوری را نیز ندارند.

ملک محمد بویری سرمربی سینا صنعت با اشاره به اینکه سه کشتی گیرش که سهمیه حضور در مسابقات کشوری را ندارند، جزو پدیده های فینال لیگ بودند، به خبرنگاران گفت: از فدراسیون کشتی می خواهم به این بچه ها نگاه ویژه ای داشته باشد و به آنها سهمیه کشوری بدهد. آنها به خاطر درگیری با لیگ، نتوانستند در مسابقات قهرمانی استان شان کشتی گرفته و سهمیه کشوری بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1717

به "درخواست سرمربی سیناصنعت از فدراسیون کشتی برای سهمیه دادن به 3 پدیده لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سرمربی سیناصنعت از فدراسیون کشتی برای سهمیه دادن به 3 پدیده لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید