حریفان طهماسبی زاده و مرادقلی معین شدند

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: مراسم وزن کشی اوزان 55 و 60 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، عصر امروز(جمعه) در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد.

حریفان طهماسبی زاده و مرادقلی معین شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن 55 کیلوگرم که 14 کشتی گیر حضور دارند، محمد طهماسبی زاده در دور نخست به مصاف سعید مظفر مودینوف از تاجیکستان می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران ازبکستان و ژاپن روبرو می شود.کنندگان قزاقستان و هند نیز در گروه طهماسبی زاده قرار دارند.

در وزن 60 کیلوگرم نیز حسن مرادقلی در دور نخست به مصاف سیری فونگ چامپاخان از تایلند می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران کره شمالی و هند مسابقه می دهد. در گروه مرادقلی کشتی گیران ژاپن و قرقیزستان نیز حضور دارند. در این وزن 16 کشتی گیر به روی باسکول رفتند.

کنندگان کشورمان که اولین حضور خود در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا را تجربه می کنند، از ظهر فردا(شنبه) در سالن ایندیراگاندی شهر دهلی نو پایتخت هند به مصاف حریفان خود می فرایند.

مراسم وزن کشی وزن 120 کیلوگرم که پرویز هادی در آن حضور دارد، فردا (شنبه) برگزار می شود. کنندگان کشورمان در اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم نیز روز یکشنبه (اول اردیبهشت) به روی باسکول می فرایند تا حریفان خود را بشناسند.

در 66 کیلوگرم محمد یوسفی یا مسعود کمفرایند، در 74 کیلوگرم عزت اله اکبری، در 84کیلوگرم احسان امینی یا محمد حسین محمدیان و در وزن 96 کیلوگرم حامد تاتاری حضور دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 227

به "حریفان طهماسبی زاده و مرادقلی معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان طهماسبی زاده و مرادقلی معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید