تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضا شد

به گزارش جام پارسی، تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک با حضور رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد رادمهر فرماندار جاسک و سرگرد زیاری فرمانده پدافند هوایی شهید کشاورز جاسک امضا شد.

تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضا شد

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند 30 بهمن ماه 98 با اشاره به اینکه تلگراف خانه جاسک با سابقه تاریخی این پتانسیل را دارد که علاوه بر معرفی پیشینه نسبت به ایجاد قطب گردشگری و افزایش جاذبه های توریستی در این شهرستان فعالیت کند، افزود: تملک این اثر تاریخی در اختیار پدافند هوایی جاسک است و به همین منظور تفاهم نامه مرمت این تلگراف خانه جهت حفاظت اضطراری به منظور جلوگیری از فرسایش این اثر با پدافند هوایی امضا شد.

او ادامه داد: طی این تفاهم نامه، اقدامات مرمتی، تهیه پلان معماری و نقشه های موردنیاز با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان و پدافند هوایی جاسک انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه تلگراف خانه جاسک مربوط به دوره صفوی است، افزود: این اثر در سال 1385 به شماره 16269 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 372

به "تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه مرمت تلگرافخانه جاسک امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید