بهتری:در پی میزبانی مسابقات بین المللی MMA در سال آینده هستیم، در آبان ماه سه اعزام بین المللی خواهد داشت

به گزارش جام پارسی، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: این فدراسیون آبان ماه، سه اعزام برون مرزی را پیش رو دارد

بهتری:در پی میزبانی مسابقات بین المللی MMA در سال آینده هستیم، در آبان ماه سه اعزام بین المللی خواهد داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، یوسف بهتری گفت: این فدراسیون آبان ماه، سه اعزام برون مرزی را پیش رو دارد، اولین اعزام، مسابقات جهانی جوجیتسو برزیلی (BJJ) است که بعد از به رسمیت شناخته شدن این رشته در ایران از 23 تا 29 آبان ماه به میزبانی ابوظبی برگزار می گردد و اولین اعزام آنها خواهد بود. امیدوار هستیم تا بتوانند با توجه به اردوهایی که برگزار شده و تمریناتی که پشت سر می گذارند عملکرد قابل قبولی داشته باشند. بعلاوه تیم ملی سامبو 19 و 20 آبان ماه به مسابقات جهانی تاشکند اعزام می شوند، امیدواریم این تیم هم همانند اعزام های قبلشان دست پر برگردند.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی بعلاوه از اعزام کمیته پانکریشین به مسابقات اوکراین، اطلاع داد: کمیته پانکریشین بعد از وقفه طولانی که در فعالیت خود داشت، قرار است از 23 تا 29 آبان ماه در مسابقات جهانی اوکراین شرکت کند که برای ورزشکاران این رشته هم آرزوی موفقیت می کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مسابقات قهرمانی کشور کیک بوکسینگ اشاره و در این باره توضیح داد: بعد از اینکه آیین نامه داوری کیک بوکسینگ تدوین شد و به تصویب اعضای شورای فنی فدراسیون رسید، این آیین نامه به همه استان های کشور ابلاغ شده است و قرار است هر کدام از هیئت های استانی، مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ را در استان خود برگزار و تیم منتخب خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور به فدراسیون معرفی نمایند. رقابت های کشوری کیک بوکسینگ ، آذر ماه برگزار خواهد شد.

بهتری ادامه داد: با توجه به تغییراتی که در انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) به وجود آمد، نظر شورای عالی فنی و اعضاء مجمع بر این نهاده شد تا مدیریت این انجمن به ریاست فدراسیون سپرده گردد. ما هم در این راستا نامه نگاری هایی را انجام دادیم و قصد داریم دوره داوری را بزودی و با حضور مدرسین بین المللی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از دوره داوری، رقابت های قهرمانی کشور هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) را به امید خداوند، در دهه مبارک فجر برگزار خواهیم کرد و بعلاوه در کوشش هستیم تا میزبانی مسابقات بین المللی MMA را در سال 1401 بر عهده بگیریم.

بهتری درخصوص تعمیر و تجهیز سالن رزمی مجموعه ورزشی شهید کبگانیان بیان نمود: از عمده کارهایی که در این فدراسیون در حال اجرا آن هستیم، تعمیر و تجهیز سالن کبگانیان است که امیدواریم در آینده ای نزدیک به نحوی که درخور ورزشکاران رزمی باشد مورد بهره برداری قرار گیرد و به اسم پایگاه استعدادیابی و مکانی برای برگزاری اردوهای تیم ملی از آن استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1499

به "بهتری:در پی میزبانی مسابقات بین المللی MMA در سال آینده هستیم، در آبان ماه سه اعزام بین المللی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهتری:در پی میزبانی مسابقات بین المللی MMA در سال آینده هستیم، در آبان ماه سه اعزام بین المللی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید