برگزاری جلسه مخفیانه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای آنالیز وضعیت تیم امید، به سکوتت ادامه بده!

به گزارش جام پارسی، کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال امروز در سکوت خبری جلسه مخفیانه ای برای آنالیز وضعیت تیم امید برگزار کرد.

برگزاری جلسه مخفیانه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای آنالیز وضعیت تیم امید، به سکوتت ادامه بده!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پیرو حواشی تیم فوتبال امید و نتایج ضعیف این تیم با سرمربیگری فرهاد مجیدی در دو بازی محبت آمیز مقابل ازبکستان، کمیته فنی و توسعه فدراسیون جلسه ای برای آنالیز وضعیت این تیم برگزار کرد. با این حال آخرین جلسه این تیم بدون خروجی و بدون تصمیم گیری بود و سکوت فدراسیون نیز ابهامات در مورد وضعیت تیم امید را افزایش داد. حتی کار تا حدی پیش رفت که گفته شد از بین حمید استیلی و فرهاد مجیدی یک نفر باید تیم امید را ترک کند.

پس از انجام قرعه کشی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو و همگروهی ایران با ازبکستان، کره جنوبی و چین، نگرانی ها در مورد تیم امید و نتایج احتمالی این تیم بیشتر شد. از همین رو محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال روز گذشته (سه شنبه) در نامه ای به مرتضی محصص، رئیس این کمیته خواهان برگزاری جلسه ای اضطراری برای تعیین شدن وضعیت تیم امید شد که خبر آن در خبرنگاران منتشر شد. (لینک مطلب)

درخواست عضو هیئت رئیسه فدراسیون این بود که جلسه کمیته فنی و توسعه با حضور تمام اعضا و بدون فوت وقت برگزار گردد و اکنون خبر رسیده که این جلسه امروز اجرا شده است. با این حال مکان و زمان این جلسه و حتی افراد حاضر در آن نامعلوم بوده و ظاهراً قرار نیست در مورد وضعیت تیم امید اطلاع رسانی صورت بگیرد و پاسخ نگرانی ها داده گردد.

با اینکه تعیین نیست چه کسانی در این جلسه حاضر بودند، اما با توجه به وضعیت بغرنج تیم امید، خبرنگار خبرنگاران تماس هایی با شیعی، ماجدی و محصص اعضای کمیته فنی و توسعه، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال و همچنین حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید برقرار کرد که هیچ کدام از این تماس ها پاسخی به دنبال نداشت.

به نظر می رسد با توجه به سکوت عجیب فدراسیون در مقابل اتفاقات مهم فوتبال، تیم های ملی و انتقاداتی که به این فدراسیون وارد است، در صورتی که خبرنگاران نامه درخواست شیعی برای برگزاری این جلسه را رسانه ای نمی کرد، خبری هم از برگزاری جلسه نمی شد و این نامه نیز در سکوت به دست فراموشی سپرده می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 80

به "برگزاری جلسه مخفیانه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای آنالیز وضعیت تیم امید، به سکوتت ادامه بده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه مخفیانه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای آنالیز وضعیت تیم امید، به سکوتت ادامه بده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید