این طراحی ها متفاوت و گاهی جالب و زیبا هستند، اما مشکل اصلی شان این است که طراح اصلا فکر نکرده که بایستی یک روز تمیز شوند!

به گزارش جام پارسی، وقتی وسیله ای را طراحی می کنیم باید کاملا استفاده از آن را در فکر شبیه سازی کنیم. اینکه آدم هایی در سنین مختلف و سطح تحصیلات مختلف چقدر بدون شرح می توانند از آن استفاده نمایند. آیا وسیله متناسب با فیزیک بدن است؟ به اصطلاح ارگونومیک است یا خیر. آیا وسیله زود حوصله را سرمی برد؟ چقدر مقاوم است؟ استفاده از آن در شرایط مختلف، باعث مشکل ایمنی نمی گردد؟

این طراحی ها متفاوت و گاهی جالب و زیبا هستند، اما مشکل اصلی شان این است که طراح اصلا فکر نکرده که بایستی یک روز تمیز شوند!

اما یکی از چیزهایی که گاهی طراحان از قلم می اندازند، سادگی تمیز کردن چیزی است که طراحی می نمایند. آنها گاهی وسیله ای با سطوح درهم یا تیز می سازند که با هیچ دستمال و فرچه یا دمیدن هوایی قابل تمیز کردن نیست یا تمیز کردن آن واقعا وقت و انرژی ای می خواهد که هر کسی ندارد.

در اینجا تعدادی از این سخت تمیزشونده ها را مرور می کنیم!

منبع: یک پزشک
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 1459

به "این طراحی ها متفاوت و گاهی جالب و زیبا هستند، اما مشکل اصلی شان این است که طراح اصلا فکر نکرده که بایستی یک روز تمیز شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این طراحی ها متفاوت و گاهی جالب و زیبا هستند، اما مشکل اصلی شان این است که طراح اصلا فکر نکرده که بایستی یک روز تمیز شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید