اولین پرواز خارجی پساکرونا ازسرگرفته شد، 5شنبه ها؛ تهران-آمستردام

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) بیان کرد: با پیگیری های این شرکت، موافقت مقامات بهداشتی و صدور مجوز پرواز از سوی هواپیمایی کشوری هلند، هما پروازهای برنامه ای خود را مجدداً به فرودگاه آمستردام برقرار می نماید.

اولین پرواز خارجی پساکرونا ازسرگرفته شد، 5شنبه ها؛ تهران-آمستردام

این پروازها با کسب مجوز از وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، روزهای پنج شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه آمستردام انجام می گردد.

بر اساس مجوز صادر شده، شهروندان کشور هلند، دارندگان کارت اقامت، ویزای بلندمدت و افرادی که ویزای (MVV) تایپ D دارند، شهروندان اتحادیه اروپا، انگلیس و سوئیس، دیپلمات ها، اعضای سازمان های بین المللی، سازمان های بشر محبت آمیز و پرسنل نظامی، دیپلمات هایی که از وزارت امور خارجه ایران نامه ای مبنی بر شروع فعالیت در کشور هلند داشته باشند، کادر بهداشت و درمان، پرسنل بخش حمل و نقل کالا و کارگران مرزی، افرادی که به دلایل غیرمترقبه خانوادگی احتیاج به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات دلایل خود را ارائه نمایند، افرادی که به دلایل فوریتی یا مسائل بشرمحبت آمیز احتیاج به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات مربوطه را ارائه نمایند و مسافران ترانزیت که دارای بلیت تأیید شده در همان روز در راستا دوم باشند، می توانند به هلند مسافرت نمایند.

پروازهای برنامه ای هما در ساعت 8 و 45 دقیقه روزهای پنج شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام و در ساعت 12 به وقت محلی وارد فرودگاه آمستردام می گردد.

این پرواز، همان روز در ساعت 14 به وقت محلی فرودگاه آمستردام را ترک و در ساعت 21 و 55 دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) می گردد.

متقاضیان این سفر می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 46621888 تماس گرفته و جهت تهیه بلیت به دفاتر هما در تهران و آمستردام مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 679

به "اولین پرواز خارجی پساکرونا ازسرگرفته شد، 5شنبه ها؛ تهران-آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پرواز خارجی پساکرونا ازسرگرفته شد، 5شنبه ها؛ تهران-آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید