آب در آتشگاه جریان می یابد

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/البرز دهیار روستای آتشگاه از اختصاص 15 میلیارد ریال برای تأمین آب شرب این روستای هدف گردشگری خبر داد.

آب در آتشگاه جریان می یابد

مهدی خدابنده لو در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به پرآب بودن چشمه های این روستا در سال جاری هم چنین با مدیریت درست و جیره بندی آب فرایند کارها بسیار خوب پیگیری شد و روستائیان از آب کافی بهره مند بودند و همین باعث شد تا سال جاری مشکل کمبود آب در این روستا به حداقل برسد.

وی افزود: هم چنین کمتر از دوماه پیش پروژه آبرسانی به روستای آتشگاه با 15 میلیارد ریال اعتبار دولتی آغاز به کار کرده است که پیش بینی می شود در اواسط سال 97 تکمیل و مشکل آب شرب روستا به طور کامل برطرف شود.

دهیار روستای آتشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به معضلات ترافیکی این روستا به علت حجم بالای تردد اشاره کرد و گفت: اخیراً جهتی از آتشگاه به جاده چالوس باز شده است که معضلات ترافیکی روستا را کاهش و به افزایش شمار گردشگران منجر شده است.

خدابنده لو با تأکید بر موقعیت گردشگری و طبیعت بسیار زیبای این روستا از ضرورت تعریض جهت دسترسی به آتشگاه گفت و گفت: متأسفانه پل ابتدای روستا به عنوان یک گره ترافیکی سبب ایجاد مخاطرات جانی شده است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات تعریض این جاده با قیر رایگانی که از سوی اداره راه و شهرسازی اعطا می شود در آینده انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 439

به "آب در آتشگاه جریان می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب در آتشگاه جریان می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید