4کشته در حمله خمپاره ای شورشیان به حومه دمشق

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران: حمله خمپاره ای شورشیان مسلح تحت حمایت خارجی به منطقه مسکونی در نزدیکی پایتخت سوریه منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن ده ها نفر دیگر شد.

4کشته در حمله خمپاره ای شورشیان به حومه دمشق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ بر اثر حمله خمپاره ای شبه نظامیان به یک منطقه مسکونی در حومه دمشق، چهار نفر کشته و بیش از ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، سه خمپاره به یک ایستگاه اتوبوس در شهر جرومانا واقع در 10 کیلومتری جنوب شرقی دمشق اصابت نموده است که از این میان دو خمپاره به یک اتوبوسی که در روبروی این ایستگاه ایستاده بود اصابت کرد و تلفات زیادی بر جای گذاشت و همچنین به علت شدت انفجارها چندین خودرو در منطقه اطراف آسیب دید.

در طول چند هفته گذشته شبه نظامیان تحت حمایت خارجی چندین بار حومه دمشق را هدف حملات خمپاره ای مرگبار خود قرار داده اند.

در همین حال، ارتش سوریه نیز به عملیات های پاکسازی حومه دمشق از وجود عناصر تروریستی ادامه می دهد.

به همین دلیل نیروهای ارتش سوریه روز گذشته (یکشنبه) مواضع شورشیان در مناطق النبک، الصبینه، نبیل العتمه واقع در حومه دمشق را هدف قرار دادند که بر اثر این حملات تعداد زیادی از شبه نظامیان کشته شدند.

یک واحد از نیروهای ارتش سوریه در شهر درایا در نزدیکی دمشق طی یک عملیات ویژه پیروز شد ند، 8 نفر از شبه نظامیان را که در جنوب شرق مرقد سیده سکینه تجمع نموده بودند، از پای در آورند.

در همان روز، منابع نزدیک به شورشیان سوری اعلام کردند، نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی پیروز شده اند علاوه بر کشتن دستکم 21 شورشی، محاصره یک ماهه 2 پادگان کلیدی را در شمال غربی این کشور برطرف نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 471

به "4کشته در حمله خمپاره ای شورشیان به حومه دمشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4کشته در حمله خمپاره ای شورشیان به حومه دمشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید