کمپین انتخاباتی ترامپ خواستار توقف شمارش آرا در ایالت جورجیا شد

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، یکی از مقامات کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات 2020 آمریکا بیان نمود که این کمپین انتخاباتی در حال تنظیم دادخواستی برای توقف فرایند شمارش آرا در ایالت جورجیا است؛ هرچند که میزان موفقیت این دادخواست هنوز روشن نیست.

کمپین انتخاباتی ترامپ خواستار توقف شمارش آرا در ایالت جورجیا شد

جاستین کلارک معاون کمپین انتخاباتی ترامپ با انتشار بیانیه ای گفت: رئیس جمهور ترامپ و تیم او در حال مبارزه به سود و صلاح کشور و حمایت از حاکمیت قانون هستند و قانون جورجیا کاملاً روشن است: برای شمارش قانونی آرا، آرای پستی باید تا ساعت 7 بعدازظهر روز انتخابات دریافت شوند. این قانون حاکم است حتی پس از آنکه دموکراتها در ابتدای سال جاری برای تمدید ضرب الاجل و به تأخیر انداختن روز انتخابات به دادگاه شکایت کردند. رئیس جمهور ترامپ و جمهوری خواهان از قانون جورجیا حمایت می کنند و ما برنده شدیم.

کلارک در ادامه مدعی شد که یک ناظر انتخاباتی جمهوریخواه در ایالت جورجیا شاهد بوده که 53 رأی غیابی که دیرتر از موعد مقرر دریافت شده بود، به طور غیرقانونی به صندوق آرای غیابی در بخش چتهام ایالت جورجیا افزوده شد. ما به مقامات انتخاباتی دموکرات اجازه نخواهیم داد که با آرای دیرهنگام و غیرقانونی این انتخابات را از رئیس جمهور ترامپ بربایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 949

به "کمپین انتخاباتی ترامپ خواستار توقف شمارش آرا در ایالت جورجیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین انتخاباتی ترامپ خواستار توقف شمارش آرا در ایالت جورجیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید