کرک داگلاس، اسطوره هالیوود، در 103 سالگی درگذشت

به گزارش جام پارسی، کرک داگلاس، اسطوره سینمای آمریکا و هنرپیشه فیلم هایی به یادماندنی مانند اسپارتاکوس در 103 سالگی درگذشت.

کرک داگلاس، اسطوره هالیوود، در 103 سالگی درگذشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین مایکل داگلاس، پسر کرک داگلاس، در بیانیه ای برای مجله پیپل (People) از مرگ پدرش اطلاع داد.

مایکل داگلاس در بیانیه اش نوشت: او برای جهان، یک اسطوره بود، بازیگری از عصر طلایی سینما که در سال های طلایی زندگی او ادامه یافت، انسان دوستی که تعهدش به عدالت و آرمان های که به آن باور داشت معیاری برای الهام به همه ما مشخص کرد.

اما برای من و برادرانم جوئل و پیتر او فقط پدر بود، برای کاترین پدرشوهری عالی و برای نوه ها و نتیجه هایش پدربزرگی دوست داشتنی و برای همسرش،آنا شوهری فوق العاده.

مایکل داگلاس افزود: کرک زندگی خوبی را گذراند و میراثی را در سینما به جای گذاشت که برای نسل ها پایدار خواهد ماند و نیز سابقه ای به عنوان یک انسان دوست برجسته که برای یاری به مردم و آوردن صلح به این سیاره کار کرد.

بگذارید این نوشته را با کلماتی که در آخرین زادروزش به او گفتم و همواره صادق خواهد بود، به پایان ببرم. پدر - تو را بسیار دوست دارم و بسیار مفتخرم که پسر تو هستم.

  • 102 سالگی اسپارتاکوس سینما | 10 نکته از زندگی کرک داگلاس

  • کرک داگلاس 100 ساله شد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 418

به "کرک داگلاس، اسطوره هالیوود، در 103 سالگی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرک داگلاس، اسطوره هالیوود، در 103 سالگی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید