پیرلو: اینتر تا آخر با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد

به گزارش جام پارسی، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از اینتر به عنوان اصلی ترین رقیب یوونتوس در راه کسب اسکودتو یاد کرد.

پیرلو: اینتر تا آخر با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد

به گزارش خبرنگاران، آندره ا پیرلو در حاشیه شانزدهمین دوره مسابقات گلف بنیاد ویالی و مائورو در گفت وگو با سایت ایتالیایی توتو مرکاتو وب در خصوص مدعیان قهرمانی در رقابت های فصل جاری سری A ایتالیا گفت: به اعتقاد من اینتر آغاز خوبی داشته است. آنها به خوبی مجهز شده اند و تا آخر [فصل] با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد.

وی در خصوص مدافع میانی یوونتوس که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو حدود 6 ماه به دور از میادین خواهد بود، نیز گفت: جای کیه لینی خیلی خالی خواهد بود، چون او کاپیتان و رهبر یوونتوس است. به هر حال یوونتوس بازیکنان جوان و خوبی خریده که جای جورجو را پر خواهند کرد.

هافبک پیشین تیم های یوونتوس، اینتر و میلان درباره وضعیت روسونری هم گفت: میلان مربی اش را تغییر داده و تازه در آغاز راه است. به نظرم انتخاب جامپائولو هم درست بود. مالدینی و بوبان هم با وجود محدودیت ها کارشان را به خوبی انجام داده اند.

پیرلو در مواجهه با این پرسش که آیا ایگواین زوج خوبی برای رونالدو است؟، گفت: به اعتقاد من بله، او می داند که چطور برای تیم بازی کند، چطور گلزنی کند و چطور پاس گل دهد. ایگواین گزینه ایده آلی برای یوونتوس است.

اسطوره فوتبال ایتالیا همچنین درخصوص ناکامی یوونتوس در رسیدن به مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا گفت: یوونتوس باید سعی کند به فینال برسد و فاتح این جام شود که کار آسانی نیست. یووه با کار بر روی جزئیات می تواند به این جام برسد و باید هدفش قهرمانی در این رقابت ها باشد.

وی در خصوص روی آوردنش به عرصه مربیگری هم یادآور شد: در انتها ماه سپتامبر (ماه جاری میلادی) کلاس های مربیگری آغاز می شود و در این کلاس ها شرکت خواهم کرد. بعد از آن باید بیبینیم که چه پیشنهادهایی به من خواهد شد.

پیرلو در پاسخ به این پرسش که مدل مربیگری تان به چه شکل خواهد بود؟، تأکید کرد: مدل پیرلو!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 14

به "پیرلو: اینتر تا آخر با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: اینتر تا آخر با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید