پروژه های توسعه دولت در کشور متوقف نمی گردد

به گزارش جام پارسی، معاون پارلمانی رئیس جمهوری تاکید نمود که تمام پروژه های توسعه ای اجرایی شده در کشور پیگیری خواهد شد و دولت اجازه نمی دهد هیچ پروژه توسعه ای متوقف گردد.

پروژه های توسعه دولت در کشور متوقف نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، حسینعلی امیری بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان نورآباد ممسنی در استان فارس، به خبرنگاران گفت: سفر اعضای دولت به استان ها از تاکیدات رئیس جمهوری است.

او ادامه داد: پیگیری طرح های عمومی اجرایی شده، بازدید از پروژها و آنالیز روند آنها، گفت و گو با مردم برای در جریان مسائل و مسائل آنان قرار دریافت، از اهداف این سفرها است.

امیری با تاکید براینکه تمام مطالب مطرح شده از سوی مسئولان و مردم تحت عنوان مشکل، در هیئت دولت یا سازمانها و دستگاه های مرتبط پیگیری می گردد، گفت: سفر به شهرستانهای رستم و نورآباد ممسنی هم با همین اهداف انجام شد.

او با بیان اینکه به وسیله استاندار فارس و نماینده مردم در مجلس در جریان مسائل و اولویت های منطقه قرار گرفته است، گفت: یکی از برنامه های امروز شروع کار بخش جوزار به عنوان یکی از بخش های جدید دیده شده در تقسیمات کشوری بود.

امیری وعده داد که تمام موضوعات مطرح شده در مورد پروژه ها و تکمیل طرح های توسعه ای شهرستان های رستم و نورآباد در اولین جلسه هیئت دولت مطرح و از مسیرهای مرتبط دنبال خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اعلام نمود که قطعا مسائل بخش قابل توجهی از پروژه های بازدید یا معرفی شده در دو شهرستان رستم و نورآباد، با پیگیری لازم برطرف خواهد شد و دولت اجازه نمیدهد هیچ یک از پروژه های توسعه ای اجرایی شده در کشور، دچار توقف گردد.

به گزارش خبرنگاران، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری صبح امروز در سفر به استان فارس از پروژه های مختلف شهرستان های رستم و نورآباد ممسنی بازدید و در همایش حقوق شهروندی شرکت کرد.

او همچنین در مراسم شروع عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی گیاهان دارویی استان فارس در شهر بیضا و جلسه شورای اداری استان که در شیراز برگزار می گردد، شرکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 37

به "پروژه های توسعه دولت در کشور متوقف نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های توسعه دولت در کشور متوقف نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید