پرداخت 227 فقره تسهیلات کار گشایی به مددجویان

به گزارش جام پارسی، رئیس کمیته امداد گهواره گفت: تا خاتمه آذر ماه سالجاری 227 فقره تسهیلات کارگشایی برای یاری به هزینه های تحصیلی، جهیزیه، درمان، پرداخت بدهی، مسکن مددجویان پرداخت شده است.

پرداخت 227 فقره تسهیلات کار گشایی به مددجویان

قدمی رئیس کمیته امداد گهواره در گفت و گو با خبرنگار ، با اشاره به اعطای بیش از 6 میلیارد و 100میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان گفت: تا سرانجام آذرماه سالجاری تعداد 227 فقره تسهیلات کارگشایی در راستای مساعدت و جبران بخشی از هزینه های: تحصیلی، جهیزیه، درمان، پرداخت بدهی، مسکن مددجویان پرداخت شد.

او اضافه کرد: وام پرداختی درطی مدت مشابه سال 97 تعداد 207 فقره بوده که در مقایسه با سالجاری رشد 110 درصدی داشته است.

قدمی گفت:همچنین مبلغ تسهیلات پرداختی در سال گذشته 4میلیارد و 670میلیون ریال بوده است که در مقایسه با سالجاری که مبلغ 6میلیارد و 100میلیون ریال بوده از رشدی 131درصدی برخوردار شده است.

او هم چنین از اعطای 240میلیون ریال کمک هزینه نقدی به دانش آموزان ممتاز ایتام تحت حمایت امدادگهواره اطلاع داد و گفت:

رئیس کمیته امداد گهواره گفت:به تعداد 20 نفر از دانش آموزان ممتاز و کوشا در امر تحصیل به ازای هر نفر مبلغ 12میلیون ریال از طرف خیرین نوع دوست در شروع سه ماهه دوم سال تحصیلی جاری اهدا شد.

او ادامه داد:گهواره دارای 322 دانش آموز تحت حمایت است که کلیه هزینه های تحصیلی این عزیزان تا قبل از شروع سال تحصیلی به حساب سرپرست آن ها واریز شده است.

قدمی اضافه کرد: از 322 دانش آموز تعداد60 نفر آنان ایتام هستند که در طول سال تحصیلی باهمت خیرین گرانسنگ و کوشش مجدانه امدادگران خدوم کمک های نقدی و غیر نقدی پراخت شده است.

او اضافه کرد:خیرین سخاوتمند همواره این نهادرا درامرکمک رسانی به محرومان بخصوص ایتام کمک نموده اند که امیدواریم شاهد حضور بیش از پیش حامیان عزیز و نیک اندیش در این امر خدا پسندانه باشیم.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 318

به "پرداخت 227 فقره تسهیلات کار گشایی به مددجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 227 فقره تسهیلات کار گشایی به مددجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید