واکنش باشگاه تراکتور به محرومیت سنگین شجاعی

به گزارش جام پارسی، مدیران باشگاه تراکتور به محرومیت سه جلسه ای مسعود شجاعی واکنش نشان داده و قصد دارند به این حکم کمیته انضباطی اعتراض کنند.

واکنش باشگاه تراکتور به محرومیت سنگین شجاعی

به گزارش خبرنگاران ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز در حکمی، مسعود شجاعی را به مدت 3 جلسه از همراهی تیم تراکتور محروم کرد.

محرومیت مسعود شجاعی به خاطر اتفاقات دیدار گل گهر سیرجان - تراکتور است که کاپیتان سرخپوشان تبریزی در آن دیدار با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

در حکمی که توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده، مسعود شجاعی به خاطر بدرفتاری در قبال داور مسابقه و همچنین افترا به او در فضای مجازی 3 جلسه محروم شده است.

در این حکم آمده است:

کمیته استیناف مسابقه تیم های گل گهر سیرجان و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر در شرایطی برگزار گشت که از سوی مسعود شجاعی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داور مسابقه که منجر به اخراج شد و همچنین افترا به داور در فضای مجازی، رخ داد.

براین اساس، وی به محرومیت سه جلسه ای از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی قابل تجدیدنظر است)

چالش جدید در نبودِ کاپیتانمسعود شجاعی همواره یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تراکتور بوده که در هفته های گذشته نیز عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

شجاعی به عنوان کاپیتان تراکتور، رهبر این تیم به حساب می آید و حتی در مسائل فنی و مدیریتی نیز همواره نقش بسزایی در تیمش دارد.

غیبت شجاعی در سه دیدار پیش رو، قطعاً می تواند تراکتور را دچار مشکل کند و چالش جدیدی برای ساکت الهامی به حساب بیاید.

محرومیت مسعود شجاعی البته واکنش باشگاه تبریزی را هم در پی داشته و مدیران تراکتور در مقابل حکم سنگین کمیته انضباطی بیکار ننشسته اند.

محرومیت مسعود شجاعی قابل تجدیدنظر است و به همین خاطر، باشگاه تراکتور تلاش خود را برای شکستن حکم محرومیت سه جلسه ای مسعود شجاعی آغاز کرده.

در این راستا، باشگاه تراکتور نامه ای برای اعتراض به محرومیت سه جلسه ای کاپیتان خود آماده کرده تا آن را به فدراسیون فوتبال ارسال کند.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه تراکتور می تواند مسئولان فدراسیون فوتبال را برای بخشش محرومیت سه جلسه ای شجاعی قانع کند یا این محرومیت برای کاپیتان باتجربه سرخپوشان تبریزی اعمال خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 487

به "واکنش باشگاه تراکتور به محرومیت سنگین شجاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه تراکتور به محرومیت سنگین شجاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید