میادین میوه و تره بار تعطیل نمی شوند

به گزارش جام پارسی، راد گفت: میادین میوه و تره بار از جمله قسمت هایی است که هیچ وقت تعطیل نمی شود و خدمت رسانی به مردم تا آخر سال ادامه دارد.

میادین میوه و تره بار تعطیل نمی شوند

سید سعید راد مدیر سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، اظهار کرد: بحران کورونا از تاریخ یک اسفند به ما ابلاغ شد که ما یک دستورالعمل اجرایی در میادین بازار ها ابلاغ و در حال اجرا است؛ در تامین و تهیه میوه جات و مرکبات با هیچ مسئله ای روبرو نشدیم و مردم به راحتی می توانند نیاز های خود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: میادین میوه و تره بار از جمله قسمت هایی است که هیچ وقت تعطیل نمی شود و خدمت رسانی به مردم ادامه دارد. همچنین قیمت ها در نرخ نامه سازمان به صورت متمرکز است که ستاد تصمیم می گیرد و در همه میادین بازار های سطح تهران که 250 بازار، اجرا می شود و همکاران ما در این ایام به کار خود به صورت فشرده ادامه می دهند.

: قیمت خُرده فروشی 9 گروه موادخوراکی افزایش یافت

راد بیان نمود: ما در مجموع 22 میدان و 226 بازار داریم که در مجموع 250 پایگاه در سطح شهر آماده خدمات رسانی هستند، همچنین 3 مرکز بهداشتی دام وجود دارد که همکاران ما در این ایام فعالیت خود را چند برابر افزایش داده اند.

این مقام مسئول در انتها گفت: لازم به ذکر است برای اطلاعات از لیست قیمت ها و شکایات به سایت بازار روز همراه مراجعه کنند؛ همچنین قیمت ها دراین مجموعه نسبت به جا های دیگر زیر قیمت بازار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 554

به "میادین میوه و تره بار تعطیل نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میادین میوه و تره بار تعطیل نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید