مهر و موم 70 واحد صنفی در مشهد

به گزارش جام پارسی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از ابتدای فروردین ماه تا به امروز و پس از ابلاغیه اتاق اصناف مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور، 70 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت این مصوبه با حضور اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی مهر و موم شدند.

مهر و موم 70 واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرنگاران، امیر دلداری چهارشنبه 6 فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: از این تعداد، 36 واحد صنفی فقط طی روز گذشته مهر و موم شدند.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه مزبور همه واحدهای صنفی به جز میوه فروشی ها، اغذیه فروشی ها، نانوایی ها، داروخانه ها و سوپرمارکت ها ملزم به تعطیلی تا اطلاع ثانوی هستند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: اغذیه فروشی ها مانند فست فودی ها، رستوران ها و آبمیوه فروشی ها تنها در صورت عرضه غذا به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

دلداری اضافه کرد: هر روز 11 گروه مشترک با ماموران اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و بازرسان اتحادیه و بازرسان اتاق اصناف مشهد برای نظارت بر شرایط واحدهای صنفی و عمل به بخشنامه مزبور گشت خود را در سطح شهر انجام می دهند.

این مسئول اضافه کرد: تعطیلی واحدهای غیرضرور مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کروناست و تا اطلاع ثانوی این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

براساس آخرین آمار ارائه شده تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان خراسان رضوی به هزار و 114 نفر رسیده است و 113 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 568

به "مهر و موم 70 واحد صنفی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهر و موم 70 واحد صنفی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید