منتظر دومین رای فیفا هستیم، برای بازی با پرسپولیس آماده ایم

به گزارش جام پارسی، احمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگاران، درباره محکومیت باشگاه روبین کازان روسیه به پرداخت 105 هزار یورو به باشگاه ذوب آهن به خاطر غرامت آموزشی رضا شکاری گفت: بله این رای صادر شده هاست و در موعد مقرر پرداخت می شود. مسئله ای هم برای دریافت این پول نداریم. راهکارهایی را برای انتقال این پول به داخل کشور در نظر داریم که به موقع از آن استفاده می کنیم.

منتظر دومین رای فیفا هستیم، برای بازی با پرسپولیس آماده ایم

وی درباره اینکه رضا شکاری مدعی شده بود شکایت های دیگر ذوب آهن از سوی فیفا رد شده است، تاکید کرد: خیر اینطور نیست. برای فسخ یکطرفه قرارداد شکاری هم شکایت شده است که منتظریم جزئیات رای از سوی فیفا اعلام شود. این دو رای باید از هم جدا شود و هواداران هم نباید دچار اشتباه شوند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به تقابل این تیم با پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر یادآور شد: برای این بازی آماده ایم. مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره هم در تمرین تیم حضور یافتند و با بازیکنان صحبت کردند. ممکن است برای نتیجه گیری در این بازی هم پاداشی را معین کنیم.

جمشیدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر سهمیه تماشاگران پرسپولیس از سکوهای ورزشگاه فولادشهر گفت: طبق قانون فقط 10 درصد از سکوها به هواداران پرسپولیس تعلق می گیرد و 90 درصد آن برای هواداران خودمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن هنوز برای جذب بازیکن برای جابجایی زمستانی اقدام نکرده است، اظهار کرد: اگر نیاز به ایجاد تغییر باشد با هماهنگی سرمربی بازیکن جدید جذب می کنیم. ضمن اینکه قصد تضعیف تیم را نداریم و بازیکنانمان را به تیم دیگری نمی دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 243

به "منتظر دومین رای فیفا هستیم، برای بازی با پرسپولیس آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر دومین رای فیفا هستیم، برای بازی با پرسپولیس آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید