مراکز اقامتی غیرمجاز آذربایجان شرقی پلمب می شوند

به گزارش جام پارسی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از پلمب مراکز اقامتی غیرمجاز در سطح استان اطلاع داد.

مراکز اقامتی غیرمجاز آذربایجان شرقی پلمب می شوند

به گزارش خبرنگاران، امیر حجازی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اضافه نمود: در اجرای طرح نظارت بر اماکن اقامتی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها که بدون کسب پروانه بهره برداری از سوی معاونت گردشگری این اداره کل و مجوز از اتحادیه صنف مهمان پذیران فعالیت می نمایند، با حکم دادستانی پلمپ خواهد شد.

وی بیان نمود: بخشی از گردشگران داخلی و خارجی توسط افراد به مجموعه آپارتمان های مسکونی غیر مجاز و شخصی راهنمایی شده و اسکان می یابند که از دید نهادهای مربوطه در امر نظارتی به دور بوده و امکان ثبت و پیگیری آنها نیست.

حجازی گفت: اجازه فعالیت به اماکن اقامتی غیرمجاز در استان را نخواهیم داد، چرا که فعالیت این گونه اماکن خسارت های مادی و معنوی جبران ناپذیری را برای گردشگران و نیز مالکان اماکن اقامتی در پی خواهد داشت.

وی گفت: در راستای حمایت از مراکز اقامتی مجوزدار، در جریان اقدامات نظارتی معاونت گردشگری و انجام بازدیدهای اجرا شده با همکاری اتحادیه صنف مهمان پذیران استان این مراکز شناسایی شده و بزودی با حکم معاونت دادستانی استان پلمپ خواهند شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: برای ارتقا آگاهی عمومی و با همکاری نهادهای نظارتی در سطح استان اقدام به نصب تابلوهایی با مضمون خودداری از اقامت در اماکن غیرمجاز خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 472

به "مراکز اقامتی غیرمجاز آذربایجان شرقی پلمب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز اقامتی غیرمجاز آذربایجان شرقی پلمب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید