مجازات بزرگ آلگری در انتظار بازیکنان یوونتوس

به گزارش جام پارسی، سرمربی یوونتوس پس از شکست تیمش در سوپر جام ایتالیا در حالی رویت شد که به شدت بر سر مدیر اجرایی این باشگاه داد و فریاد می کرد.

مجازات بزرگ آلگری در انتظار بازیکنان یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری شب گذشته (آدینه) پس از باخت 4 بر 3 تیمش در ضربات پنالتی بازی برابر میلان در سوپر جام ایتالیا که در دوحه قطر برگزار گردید، به شدت از دست بازیکنان تیمش ناراحت بود. در همین رابطه دوربین های تلویزیونی صحنه هایی را از او شکار کردند که به نظر می رسید به شدت با مدیران اجرایی باشگاه یوونتوس در حال مشاجره است.

گل زود هنگام جورجو کیِلینی یوونتوس را پیش انداخت و این تیم را برای مدتی بر بازی مسلط کرد اما گل بوناونتورا میلان را به بازی برگرداند و در نهایت بانوی پیر در ضربات پنالتی تن به شکست داد.

در مراسم پایانی بازی زمانی که تمام چشم ها به بازیکنان میلان و جشن قهرمانی آنها دوخته شده بود، یکی از تماشاگران فیلمی از آلگری ضبط کرد که به وضوح ابراز عصبانیت او را در مواجهه با جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس و فابیو پاراتیسی نشان می داد.

در این فیلم آلگری مدام در حال تکان دادن دست هایش است و به زمین بازی اشاره می نماید، جایی که بازیکنانش در حال دریافت مدال های نایب قهرمانی شان بودند. صدای صحبت های آلگری با مدیران باشگاه به دلیل سروصدای زیاد داخل استادیوم قابل شنیدن نبود اما روزنامه های ایتالیا ادعا نموده اند که آلگری در لابه لای حرف های خود خطاب به ماروتا از این جمله هم استفاده نموده است:یک درس حسابی به همه آنها (بازیکنان یوونتوس) می دهم.

جمله ای که آلگری گفت منعکس کننده همان حرف هایی بود که او در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت. او پس از بازی گفت: من هنوز هم از اتفاقی که افتاده عصبانی ام، چون وقتی شما در یک فینال بازی می کنید، چیزی که اهمیت دارد کاری است که در زمین بازی انجام می دهید. همین طور آنهایی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند و شیوه درک بازی. درست است که ما از ابتدای فصل تا به امروز 27 بازی انجام داده ایم اما در این بازی باید به شیوه ای متفاوت کار می کردیم و تمرکزمان روی کار تیمی باید بیشتر می بود، منظورم کل بازیکنان است نه مدافعان چون آنها کارشان خیلی خوب بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 400

به "مجازات بزرگ آلگری در انتظار بازیکنان یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازات بزرگ آلگری در انتظار بازیکنان یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید