ماجرای کتک خوردن بازیکن استقلال، چک زدند و گفتند پررویی!

به گزارش جام پارسی، به گزارش خبرنگاران، نود و یکمین ملاقات تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه 17 بهمن و در حضور 56 هزار و 700 نفر تماشاگر به قضاوت بیژن حیدری در استادیوم آزادی برگزار گردید که این بازی در سرانجام با تساوی 2 به 2 تمام شد. ارسلان مطهری 24 و 52 برای استقلال، علی علیپور 29 و بشار رسن 89 برای پرسپولیس گل زدند.

ماجرای کتک خوردن بازیکن استقلال، چک زدند و گفتند پررویی!

سیاوش یزدانی در خصوص درگیری با پلیس گفت: بین دو نیمه قصد رفتن به رختکن را داشتیم که تونل شلوغ بود و تن من به تن آقایی برخورد کرد که گفتند ایشان دادستان است. ایشان گفتند من را هل نده. من عذرخواهی کردم و گفتم ببخشید اینجا شلوغ است. اما رئیس میدانی نیروی انتظامی جلو آمد و به ما گفت اینجا چکار می کنید. گفتیم بازیکن استقلال هستیم و عارف غلامی کارتش را نشان داد که ایشان گفت بازیکن استقلال کدام ... است!

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا درگیر شدیم. مامور دولت با لباس من را زد و با همسترینگ پاره 20 پله من را پرت کرد پایین و آغاز کردند به کتک زدن. با چه اجازه ای بازیکن استقلال را می زنند. 10 نفر را فرستادند رختکن که مصاحبه نکنید. چرا باید مصاحبه نکنم.

یزدانی ادامه داد: من حرمت لباس را نگه داشتم اما اینها حرمت ما را نگه نداشتند. ما را بردند در یک اتاق و یک چک زدند زیر گوش من. گفتم چرا می زنید گفتند چون پررو هستی! دوربین داخل اتاق هم ضبط نموده است. من حقم را پیگیری می کنم. شکایت هم می کنم و تا انتهایش می ایستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 421

به "ماجرای کتک خوردن بازیکن استقلال، چک زدند و گفتند پررویی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای کتک خوردن بازیکن استقلال، چک زدند و گفتند پررویی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید