فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس، بدون ادعا و بدون غرامت

به گزارش جام پارسی، فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی صورت گرفت که این تفاهم بدون هیچ ادعایی از سوی دو طرف بوده است.

فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس، بدون ادعا و بدون غرامت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شش ماه همکاری با فدراسیون فوتبال به انتها راه رسید. امروز (چهارشنبه) نیز فسخ نهایی و قطع همکاری میان ویلموتس و فدراسیون فوتبال به انجام رسید تا فدراسیون فوتبال به دنبال سرمربی جدید برای هدایت تیم ملی باشد.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، ویلموتس 10 آبان قراردادش را فسخ و نامه انتها همکاری اش با فدراسیون فوتبال را برای مهدی تاج ارسال کرده بود. با این حال پس از پرداخت دستمزد شش ماهه اش از سوی فدراسیون فوتبال، این مربی در بازی مقابل عراق روی نیمکت تیم ملی نشست که البته این دیدار با شکست نیز همراه شد. با این حال ویلموتس پس از دیدار با عراق راهی کشور خود شد تا تکلیفش با فدراسیون فوتبال را به صورت رسمی مشخص کند.

در این مدت فدراسیون فوتبال مکاتباتی را با ویلموتس و وکلای این مربی داشت که در این مکاتبات دو طرف در خصوص نحوه ادامه یا انتها دادن به این همکاری مسائلی را مطرح کردند. در نهایت مهدی تاج که پس از مراسم برترین های فوتبال آسیا، برای انتها دادن همکاری فدراسیون فوتبال با ویلموتس هنگ کنگ را به مقصد اروپا ترک کرده بود، امروز در این خصوص به نتیجه رسید.

در مذاکراتی که به صورت رو در رو اجرا شده است، دو طرف برای انتها همکاری به تفاهم و نتیجه ای مشترک رسیدند. بر این اساس، طبق توافقی که میان طرفین اجرا شده است فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس نه می توانند ادعایی علیه یکدیگر داشته باشند و نه غرامتی باید به دیگری پرداخت کنند. براساس آنچه پیش از این نیز گفته شده بود، مارک ویلموتس به همراه دستیارانش برای شش ماه فعالیت در تیم ملی ایران مبلغی حدود دو میلیون یورو از فدراسیون فوتبال دریافت کردند که نیمی از این مبلغ دستمزد سرمربی بلژیکی تیم ملی بود و نیمی دیگر به دستیاران او تعلق داشت.

فدراسیون فوتبال قرار است تلاش رسمی خود را برای انتخاب و معرفی سرمربی جدید تیم ملی به کار بگیرد. همانطور که پیش از این هم گفته شده بود، به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی باشد که باید تا چند روز آینده منتظر ماند و موضع رسمی فدراسیون فوتبال را دید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: jameparsi.ir شناسه مطلب: 247

به "فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس، بدون ادعا و بدون غرامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس، بدون ادعا و بدون غرامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید